Back to Question Center
0

Semalt ماہرین: اسپام میلوں کا انتظام کیسے کریں؟

1 answers:

متعلقہ حکام کو اسکام میلوں کی اطلاع دینے میں دھوکہ دہی کو روکنے اور جرم کے ارتقاء کو روکنے کے سب سے زیادہ مؤثر طریقوں میں سے ایک ہے. برطانیہ میں، قومی فراڈ انٹیلیجنٹ بیورو نے میل اسکیم کے بارے میں اعداد و شمار جمع کرنے اور تجزیہ کرنے کے لئے آپریشنز کی نگرانی کی ہے اور جیسے جیسے جرائم. یہ فیصلے سازی کو مطلع کرنے میں مدد ملتی ہے خاص طور پر حفاظتی کارروائیوں کے بارے میں - ventilatori soffitto.

ریان جانسن، سینئر سیلز مینیجر Semalt کی طرف سے مہیا کردہ تجاویز پر نیچے جائیں، جو اسکام میل کے بارے میں کیا جانتا ہے.

سکیننگ میل کی اطلاع

آپ متعلقہ حکام کو ایک اسکام میل کے بارے میں مطلع کر سکتے ہیں جسے آپ نے کئی طریقوں سے حاصل کیا ہے. ان میں رائل ای میل یا کمپنی سے تعلق رکھنے والے افراد شامل ہیں جنہوں نے دھوکہ دہی کے ذریعہ مچائی کی ہے.

اسکیم میل کی رپورٹ رائل ای میل

رائل میل میل اور پارسل ڈیلیوری سروس ہے. اس سے متعلقہ حکام کے ساتھ کامال میل کو روکنے سے بچنے کے لئے کام کرتا ہے. اگر آپ یا ایک شخص جسے آپ جانتے ہیں وہ اسکیم میل وصول کرتے ہیں، رائل میل مشورہ دیتا ہے کہ آپ ای میل کو اس پتے پر ڈھکنے والے خط کے ساتھ آگے بھیجیں:

فریپسٹ سکیم میل،
پی او. باکس 797،
Exeter Ex1 9UN

آپ کو راول میل کو بھی 0345 611 3413 کے ذریعے کال کرسکتے ہیں یا scam.mail@royalmail.com کو ایک ای میل بھیجیں.

رائل میل متاثر افراد کو اسکام میل رپورٹ (ان کی ویب سائٹ پر ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے دستیاب) مکمل کرنے کے لئے بھی حوصلہ افزائی کرتا ہے اور اسکیمرز سے پیدا ہونے والے شکایات اور دیگر دستاویزات یا دیگر دستاویزات یا مواد سے موصول ہوئے میل کے ساتھ مل کر بھیجتا ہے.

اسکیم میل کی اطلاع دینے کا ایک اور طریقہ ای میل یا ٹیلی فون (03456 113 413) کی طرف سے، آپ کا پورا نام، ایڈریس اور ٹیلی فون نمبر اوپر پوسٹل ایڈریس پر پوسٹ کرکے بھیج رہا ہے. رائل میل آپ کو ایک فارم اور پری پیڈ بھیجے گا جسے لفافے سے خطاب کیا گیا ہے تاکہ اس فارم کو بھرنے کے بعد آپ اسے اسکیم میلز کے نمونے کے ساتھ بھیجیں..

کمپنی کو اطلاع دینا

اگر آپ دھوکہ دہی سے ایک اسکام میل وصول کرتے ہیں تو وہ حقیقی کمپنی کے نمائندہ ہونے کا ارادہ رکھتے ہیں، یہ کمپنی سے رابطہ کرنے کے لئے دانشور ہے.

یہ ایک بینک یا حکومتی ڈپارٹمنٹ ہوسکتا ہے جو اسکیم میل میں موقوف کیا جا رہا ہے اور حوالہ دیا جاتا ہے. یہ اطلاع دینے میں تنظیم اس کی مدد کرے گی کیونکہ یہ سکیم کے بارے میں دوسرے لوگوں کو مطلع کر سکتا ہے. کچھ کمپنیاں ان کی ویب سائٹوں پر اطلاع دیتے ہیں اور اس کی وضاحت کرتے ہیں کہ ان کو اسکینڈل کے شکار ہونے کے معاملے میں لے جانا چاہئے.

اسکام ای میل کے بارے میں کیا ہے؟

ای میل دیگر معروف طریقوں ہیں جس کے ذریعے سکیمرز غیر قانونی منصوبوں میں لوگوں کو چالیں. اگر آپ اپنے ان باکس میں اسکام ای میل کو نوٹس دیتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ اسے رپورٹ کریں.

رپورٹنگ کے اختیارات کو تلاش کرنے سے پہلے آپ کو اسکام ای میل موصول ہونے پر آپ کو پہلے سے چند تجاویز کا جائزہ لیں جو آپ اور آپ کی معلومات کو محفوظ رکھیں گے. جب آپ اسکام ای میل وصول کرتے ہیں:

  • ای میل میں کسی بھی لنک پر کلک نہیں کریں.
  • ای میل کا جواب نہ دیں یا کسی بھی طرح بھیجنے والے سے رابطہ نہ کریں.
  • اگر آپ پہلے ہی لنک پر کلک کر چکے ہیں یہاں تک کہ کسی بھی معلومات کو مت چھوڑیں.
  • ای میل میں کوئی بھی منسلک نہ کھولیں.

رائل ای میل کو اسکیم ای میل کی اطلاع دینا

رائل میل اسکام ای میلز کے خلاف جنگ شروع ہوتی ہے جس سے آپ کو اسکام ای میلز کو نظر انداز کرنے میں مدد ملے گی. اگر آپ کو مشکوک ای میل ملتا ہے، تو آپ کو سائٹ کے ویب صفحات کے نیچے سے رابطہ کرنے کے صفحے کے ذریعے رائل میل سے رابطہ کر سکتے ہیں یا "ہم سے رابطہ کریں" لنک.

کمپنی ای میل کرنے کے لئے اسکیم ای میل کی اطلاع دہندگان

سکیم ای میلز یا فشنگ ای میلز بھی آئی ایس پی (انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والا) کی اطلاع دی جا سکتی ہیں جو ای میل کو ختم کرنے کے لئے استعمال کیا گیا تھا. مثال کے طور پر، اگر ای میل جی میل اکاؤنٹ سے آیا تو، آپ Gmail کے ہوم پیج پر 'رپورٹ اسپیم' کے بٹن کا استعمال کرکے اسے رپورٹ کرسکتے ہیں. یاہو میں ایک ای میل (abuse@yahoo.com) ہے جس میں اسکام ای میلز اور متعلقہ جرائم کے بارے میں معلومات کی اطلاع دی گئی ہے. ہاٹ میل نے اسی مقصد کے لئے ایک 'رپورٹ فشنگ' کے بٹن فراہم کیا ہے.

سکیم میلوں اور ای میلز کو اچھی وقت میں رپورٹنگ کرنے پر زور نہیں دیا جا سکتا. ایک وقت جب اسکینڈس صحیح ہے، بائیں اور مرکز، کسی کو یہ فرض نہیں کر سکتا کہ ہر چیز ٹھیک ہے. دھوکہ دہی کے خلاف جنگ میں، یہ سنجیدہ ہونا اچھا ہے اور میلوں یا ٹیلی فون کالز سے معلومات کی چہرہ کی قیمت پر بھروسہ نہیں ہے.

November 28, 2017