Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین - ؛ گوگل دستاویزات اسکام کے ساتھ کیسے تباہ ہو جائے گا؟

1 answers:

بدسلوکی ای میل راؤنڈ کر رہا ہے، جہاں بھیجنے والا کسی شخص سے واقف ہے، آپ کو Google ڈوم لنک پر کلک کرنے کے لئے مدعو بھیجتا ہے. لنک پر کلک کرنے سے آپ کو بدقسمتی کی دنیا میں پھیلتا ہے. اس وجہ سے ای میل حذف کرنے کے لئے مشورہ دیا جاتا ہے.

رین جانسن، سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز کے معروف ماہرین میں سے ایک، Google Docs اسکیم سے محفوظ رہنے کے بارے میں تجربے کا اشتراک کرتا ہے.

ای میل ایسا نہیں ہوتا کہ اس شخص سے آپ کو لگتا ہے کہ اس سے ہے، لیکن اس کے بجائے یہ لنک پر کلک کرنے کے لئے آپ کو چوری کرنے کا ارادہ رکھتا ہے. پوری چیز ایک جمبو ہے جس کا مقصد آپ کے Gmail اکاؤنٹ کی فشیر کو چالو کرنے کا مقصد ہے. بدترین کیس کا منظر یہ ہے کہ جان پوڈستا، سربراہ ڈیموکریٹک نیشنل کمیٹی کے سربراہ، جو نیٹ ورک میں گرنے کے بعد اپنے پورے ای میل کی بات چیت میں پڑا تھا.

بہت سے واقعات کے بعد، گوگل نے Google صارفین کو اسکینڈر کرنے والے ای میلز سے اپنے صارفین کی حفاظت کے لئے حفاظتی تدابیر لے کر جواب دیا. کمپنی نے تمام ناپسندیدہ اکاؤنٹس کو غیر فعال کر دیا، جعلی صفحات کو ہٹا دیا اور محفوظ براؤزنگ کے ذریعے اپ ڈیٹس کو دھکا دیا. گوگل کو صارفین کو Gmail میں فشنگ ای میل کے تمام فارموں کی رپورٹ کرنے کی حوصلہ افزائی کرتی ہے.

کئی حفاظتی تدابیر کا مقصد فشمی حملے کے پھیلاؤ کو روکنے کا مقصد ہے، اگرچہ حملہ آوروں نے ہدف کے ذریعہ لاکھوں ای میل پتے کو بدعنوانی میں ناکام بنایا ہے، جی میل رابطے کی فہرستوں کو اکاؤنٹس کرتا ہے..

Google اکاؤنٹس کے صارفین کے لئے ہدایت کی گئی اسکیم پچھلے مہینے میں زیادہ مقبول ہو گئے ہیں. حقیقی رابطوں کے طور پر پیش کرنے والے ہیکرز نے قابل بھروسہ دستاویزات کو جائز پی ڈی ایف کے لۓ مماثلت کے ساتھ بھیج دیا ہے. تاہم خطرے سے خود کو بچانے کے لئے ثابت طریقوں موجود ہیں. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ نے اپنے تمام Google اکاؤنٹس پر دو عنصر کی توثیق کی خصوصیت کو فعال کیا ہے. ایسا کرنے کے لئے ہیکرز کے ارد گرد شکست دینے میں مدد ملتی ہے کیونکہ وہ دوسری کوڈ کی تصدیق کے ماضی کو حاصل کرنے میں ناکام رہے گا، زیادہ تر ٹیکسٹ پیغام کے ذریعہ بھیجا جاتا ہے. جب کسی کو آپ کا اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش ہوتی ہے تو Gmail ہمیشہ پتہ چلتا ہے اور مطلع کرے گا.

اگر آپ غیر جانبدار لنک پر کلک کریں تو، آپ اپنے Gmail اکاؤنٹ کی ترتیبات کے صفحے پر جا سکتے ہیں اور جعلی Google Docs ایپلی کیشنز سمیت تمام ایپلی کیشنز تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں.

Google نے دعوی کے حوالے سے ایک پیچیدہ بیان جاری کیا. انہوں نے گوگل کے اکاؤنٹس کی سیکورٹی کے بارے میں ان کے علم کا ذکر کیا اور مکمل تحقیقات کے بعد ایک جامع وضاحت جاری کی. کمپنی نے اپنے صارفین کو ای میل کی فشنگ ماہی گیری مہموں کے خلاف گوگل دستاویزات کو متاثر کرنے کے خلاف اقدامات کیے ہیں، جس سے کم از کم 0.1 فیصد فعال Gmail پروفائلز متاثر ہوتے ہیں. Google ایک گھنٹہ کے اندر اندر خفیہ مہم کو ختم کرنے میں کامیاب تھا. اسکیم کے ذریعہ صرف معلومات سے رابطہ کرنے سے رابطہ کیا جاسکتا ہے. تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ کوئی دوسرا ڈیٹا معاہدہ نہیں کیا گیا تھا. اس وجہ سے صارفین اس سے مطالبہ نہیں کر رہے ہیں کہ اسکینڈم کے بارے میں کسی دوسرے قسم کی کارروائی نہ کریں. تاہم صارفین کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ تیسری پارٹی کے ایپلی کیشنز کا جائزہ لینے کے لۓ Google سیکورٹی چیک اپ لنک پر جائیں.

منسلک اور لنکوں پر کلک کرنے سے خود کار طریقے سے خود کار نہیں ہونا چاہئے یہاں تک کہ اگر آپ ان لوگوں سے آتے ہیں جو آپ کو معلوم ہو. اگر آپ کسی پیغام کی توقع نہیں کر رہے ہیں تو، ہمیشہ یو آر ایل کی جانچ پڑتال کرنے کا وقت لیں اگر اس میں ایک سادہ ٹیکسٹ ایڈیٹر یا مواصلات کے دیگر وسائل کے ذریعہ ایک ماہر سے دوہری چیک کریں.

November 28, 2017
سیمالٹ ماہرین & ndash؛ گوگل دستاویزات اسکام کے ساتھ کیسے تباہ ہو جائے گا؟
Reply