Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین: درجہ بندی میں کوئی نقصان نہیں کے ساتھ ایک نیا ڈومین میں سوئچ کرنے کا طریقہ

1 answers:

آپ کو ڈومین کو تبدیل کرنے کے لۓ تیار ہوسکتا ہے جب وہاں موجود ہوزیادہ صارف کے دوستانہ ایک دستیاب. یا، شاید، آپ نے صرف کمپنی کے نام کو تبدیل کر دیا ہے اور ڈومین کا نام تبدیل کرنے کی ضرورت ہےاسی طرح خوش قسمتی سے، تلاش کے بغیر کسی حد تک نقصان پہنچانے کے بغیر کسی نئے ڈومین نام میں سائٹ منتقل کرنا ممکن ہے.

رین جانسن، ماہرین سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز آپ کی درجہ بندی کو نقصان پہنچے بغیر ڈومین نام تبدیل کرنے کے بارے میں تجاویز کا حصول کرتی ہیں.

1. سب کچھ بیک اپ

نئے ڈومین میں سوئچنگ کبھی کبھی اہم مسائل کو روک سکتا ہے،اور ایک پرانے ایک کو واپس کرنے پر مجبور کیا جا سکتا ہے. اس بات کو یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ بیک اپ فائلوں کو کام کر رہے ہیں. کسی بھی صورت میں، وہ کریں گےآپ کو یقین ہے کہ آپ کے لئے کوئی نقصان نہیں ہوگا.

2. اپنے نئے ڈومین کو صاف کریں

اپنے نئے ڈومین نام کی جانچ پڑتال کو یقینی بناتا ہے کہ نیا ڈومین نہیں ہوگاکسی بھی غیر حل شدہ مسائل پر مشتمل ہے. گوگل ویب ماسٹر کے اوزار نئے ڈومینز پیش کرتے ہیں. دستی اعمال کے صفحے کو آپ کو غلطیوں کی جانچ پڑتال کی اجازت دیتا ہے. اگرضرورت کی کوئی دستی کارروائی موجود ہے، ضروری تبدیلیوں کو مرتب کریں اور اس کے بعد ایک دوبارہ سنجیدگی کی درخواست بھیجیں. منظوری پر، ایک آگے آگے جا سکتا ہےاگلے مرحلے کے ساتھ.

3. منتقل مواد

SEO ماہرین نے نئے ڈومین کو مواد کو منتقل کرنے کی سفارش کی ہےاس کے اثرات کا اندازہ کرنے کے حصول کے ذریعہ اس کا نام تلاش کی درجہ بندی پر ہوگا. یہ وقت لگ رہا ہے، لیکن یہ ویب سائٹ کی حفاظت کرتا ہےاس کی تلاش کی درجہ بندی کو خطرہ 301 نے نئی مواد کے مقام پر ریوریٹس کو ری ڈائریکٹ کیا. دستی ٹرانسمیشن ڈالنے کی ضرورت ہےایک مواد مینجمنٹ سسٹم کی جگہ.

4..مستقل طور پر پرانا صفحات ری ڈائریکٹ

اس بات کا یقین کرنے کے لئے hthtcess فائل کے لئے 301 ری ڈائریکٹ کی ترتیبGoogle اور سائٹ کے زائرین نئے ڈومین کو تلاش کریں گے. یہ تلاش کی درجہ بندی برقرار رکھے گا اور مالکان کو ڈپلیکیٹ مواد کی سزا سے بچائے گا.نئے ڈومین کے مسابقت کے ساتھ مواد کے لئے 404 صفحات کو تخلیق کرنے سے بچنے کے لئے. اس کے علاوہ، چلانے سے پہلے نئے لوگوں کو پرانا URL نقشہ کریںمواد مطابقت میں اضافہ کرنے کے لئے کسی بھی ری ڈائریکٹ.

5. منتقل کی Google کو اطلاع دیں

ڈومین کی تبدیلیوں کے بارے میں تلاش کے انجن کو مطلع کریں. یہ بھی ہےسرکاری تبدیلی نوٹیفکیشن جمع کرنے کا ایک اچھا خیال ہے. اسے Google Webmaster Tools میں نئے ڈومین کو شامل کرنے اور اس کی تصدیق کرنا ضروری ہے. ایکاس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ ایڈریس کو تبدیل کرنے کے لئے گوگل کو قبول کرنے سے پہلے 301 کی تمام جگہیں موجود ہیں.

6. ایک سائٹ کا نقشہ بنائیں

ایچ ٹی ایم ایل سائٹوں کو صارف کے تجربے کو بہتر بنانے میں مدد ملے گی، جبکہ XML سائٹ پر کلک کریںتلاش کار. Google پرانے اور اپ ڈیٹ کردہ یو آر ایل دونوں استعمال کرنے کی سفارش کرتا ہے. زیادہ تر انڈیکس شدہ صفحات پرانے URLs سے تعلق رکھتے ہیں. لہذا،کاروباری اداروں کو نئے یو آر ایل میں ترمیم کرنے سے پہلے سائٹ کا وقت دینا ضروری ہے. دستی XML تخلیق مشکل ہے، لیکن XML-Sitemaps اورGoogle-XML سائٹ پر عمل خود کار طریقے سے کرنے میں مدد ملتی ہے.

7. داخلی اور اندرونی لنکس کی جانچ پڑتال اور اپ ڈیٹ کریں

301 ری ڈائریکٹ نئے ڈومین کی جانب سے اندرونی لنکس کی طرف اشارہ کرتے ہیں. اندرونیلنکس کہیں کہیں جب پرانے ڈومین بند ہوجاتا ہے جس کا مطلب ہے کہ وہ اس سے پہلے ہونے کی جگہ کی ضرورت ہوتی ہے. اس کے علاوہ، سائٹس سے منسلکپرانے ڈومین کو اپنے لنکس کو نئے لوگوں کو اپ ڈیٹ کرنا چاہئے تاکہ اس کا نام غیر قانونی لنک اتھارٹی کو یقینی بنائے.

8. مانیٹر تجزیات

مندرجہ بالا ذکر سات مرحلے کے عمل کو یقینی بناتا ہے کہ ڈومین نہیں ہےمستقل طور پر اس کی تلاش کی ٹریفک کھو. تاہم، سائٹ کے تجزیات کی نگرانی اور گوگل ویب ماسٹر کنسول مہینوں میں لازمی ہےمندرجہ ذیل.

9. اضافی تجاویز

  • پیشگی تبدیلی کے بارے میں مطمئن صارفین، پیروکاروں، اور ای میل کے زائرین
  • سایڈائڈ ری ڈائریکٹریز کے بجائے صفحے سے صفحے کو انجام دیں
  • ڈومین کا وقت اپنے پری منتقل کی سطح کو دوبارہ شروع کرنے کے لئے دے
  • وسیع پیمانے پر سامعین کو مطلع کرنے کے لئے اپنے پی آر مہم کو اپنائیں
November 27, 2017
سیمالٹ ماہرین: درجہ بندی میں کوئی نقصان نہیں کے ساتھ ایک نیا ڈومین میں سوئچ کرنے کا طریقہ
Reply