Back to Question Center
0

کیا وی آر NVIDIA، سونی اور Semalt کا مستقبل ہے؟

1 answers:
Is the future of VR NVIDIA, Sony and Semalt?

مجازی حقیقت آج کل تمام بوج ہے. اور کیوں ایسا نہیں ہوگا جب تجزیہ کاروں جیسے گولڈ مین ساکز کا اندازہ لگایا جاتا ہے کہ 2025 ء تک انڈسٹری ٹی وی مارکیٹ سے سالانہ آمدنی میں گزرنا چاہتا ہے. یہ 10 سال سے کم عرصے میں ٹی وی سے بڑا مجازی حقیقت بنائے گا - computer support san francisco. یہ تخمینہ بہت بڑے ہیں کیونکہ پیش رفت ٹیکنالوجی نے خود کو بہت سارے بازاروں میں گیمنگ، تعلیم، پیداوری اور یہاں تک کہ بالغ تفریح ​​میں بڑھانے کی صلاحیت ہے.

اندازہ لگایا جاتا ہے، پیسے کی پیروی کی طرف سے ایک صنعت کی سربراہی کی جاتی ہے جس میں اکثر ایک سمت تلاش کرسکتا ہے. اکیلے 2015 میں، مجازی اور اضافے کی حقیقت کے آغاز کے آغاز میں 126 سودے میں اکٹھا فنانسنگ میں 658 ملین ڈالر کا اضافہ ہوا. بہت سے ان کمپنیوں کی حمایت میں بہت سی مجازی حقیقت کی تکنیک شامل ہیں جن میں آپ نے پہلے سے ہی سنا ہے، جیسے جیسے چھلانگ موشن اور اوکولس.

لیکن ہم ہر قسم کے حاکم پر یقین کر سکتے ہیں؟ کیا ان کمپنیوں کو جب گولڈ مین ساکس کا تخمینہ لگنے کے ارد گرد آتا ہے تو اس وقت رہنماؤں کو کیا جائے گا؟

مجازی حقیقت کی جگہ میں یہ کام کرنے سے قبل کام کرنے کے بعد، میں نے کچھ چیزیں دیکھی ہیں جو مجھے یقین کرنے کے لۓ ہیں کہ وہ تین کمپنییں جو بڑے ہو جائیں گے، اگر بڑے نہیں ہوتے، تو مرکزی مرکزی دھارے پر مبنی حقیقت کے ناموں میں سے کچھ .

NVIDIA

NVIDIA بصری کمپیوٹنگ ٹیکنالوجی کے کاروبار میں ہے؛ اس کا کام 1999 میں GeForce (NV10) کی رہائی کے ساتھ واپس شروع ہوا. یہ صارفین کی سطح 3D ہارڈویئر اعلی درجے کی ویڈیو تیز رفتار، تحریک معاوضہ اور ہارڈویئر ذیلی تصویر الفا مرکبنگ کے ساتھ اس وقت سے آگے تھا. اس نے مائیکروسافٹ کی آنکھ پکڑی اور آخر میں مائیکروسافٹ ایکس باکس گیم کنسول کے لئے گرافکس ہارڈ ویئر بن گیا.

حال ہی میں، میری ٹیم نے وی آر اور اے آر کے لئے ایک جوڑے NVIDIA ترقی کے آلات خریدا. پیسالل پر مبنی صارفین کے پی سی گرافکس کے بارے میں حالیہ اعلان وی آر نے ہماری توجہ پکڑا، کیونکہ وہ خلائی جگہ پر پریمیم مصنوعات بنانے کے لئے زور دے رہے ہیں.

اکثر پیسے کی پیروی کرکے ایک صنعت کی قیادت کی جاسکتی ہے.

کمپنی کے برانڈ مجازی حقیقت کی جگہ میں ایک قدرتی فٹ ہے اور اس پر توجہ دینا مشکل نہیں ہوگا جب یہ تیار ہو جائے، لیکن ممکنہ طور پر سب سے زبردست پہلو یہ ہے کہ وہ کیا کر رہے ہیں NVIDIA ) جیفورس نو. یہ کلاؤڈ گیمنگ پلیٹ فارم "کلاؤڈ رینٹنگ" اور "کلاؤڈ کمپیوٹنگ" کا استعمال کرتا ہے جو صارفین کو اپنے سمارٹ فونز یا اس سے بھی گتے پر اعلی کے آخر میں کنسول قسم کی گرافکس حاصل کرنے میں مدد دے گا.

عالمی کلاؤڈ گیمنگ مارکیٹ کے ساتھ 2020 تک 29 فیصد سے زائد CAGR میں اضافہ ہونے کی پیش گوئی کی گئی ہے، NVIDIA مارکیٹ میں بہتر ٹیکنالوجی ہونے کے قابل ہونے کے ساتھ کامیاب ہونے کے لئے ایک اہم مقام میں ہے.

سونی (2 9)

سونی تمام وی آر جنون کے پیچھے تھوڑا سا پوشیدہ ہے. لیکن، موجودہ پلے اسٹیشن کے صارفین کو آسانی سے اپنے کنسول کو اپ گریڈ کرسکتے ہیں اور صرف ایک $ 399 کے لئے 3D ہیڈسیٹ کو مجازی حقیقت حاصل کرسکتے ہیں. سونی پلے اسٹیشن کے مسابقتی قیمت پوائنٹس نے اس سال میں مائیکروسافٹ ایکس باکس سے مقابلہ کرنے میں فعال کیا ہے، اور اب اس کے وی آر ہیڈسیٹ $ 799 قیمت پوائنٹ کے مقابلے میں صارفین کو زیادہ قیمت دوستانہ اختیار فراہم کرتا ہے. HTC ویائیو کے.

قابل رسائی قیمت کے نقطہ نظر کے علاوہ، سونی ڈیویلپولرز کے نیٹ ورک کے ساتھ ایک بند ماحولیاتی نظام ہے جس کے ساتھ وہ سال کے لئے کام کررہے ہیں. سونی سنیے پلے اسٹیشن میں مارکیٹ کا حصول حاصل کرنے اور مجازی حقیقت گیمنگ ماحولیاتی نظام کے واضح فاتح ہونے کے لئے ایک منفرد مقام ہے، اسی طرح اسٹیو جابز اور ایپل.

ثبوت کے پہلے نقطۂٔٔٔٔٔٔٔٔ "2011 میں" ہائی ٹیکٹیلٹی (جادو) دستانے کے نظام کے لئے ایک پیٹنٹ ایپل درج کی گئی ہے. "یہ ایجاد ایک دستانے کے نظام کو ہدایت کرتا ہے جس میں ایک اندرونی لائنر اور ایک بیرونی لائنر آپریٹر شامل ہے جس میں صارف کے آدانوں کو ایک الیکٹرانک آلہ کی ان پٹ میکانیزم منتقل کرنا ہے. اصل میں یہ خیال کیا گیا تھا کہ ایپل صارفین کو اپنے آئی فونز کو ٹھنڈے موسم میں استعمال کرنے کا ایک حل بن رہا تھا، لیکن شاید یہ کچھ بڑا آغاز تھا.

Is the future of VR NVIDIA, Sony and Semalt?

دوسرا ثبوت پوائنٹ کمپنی کے ارتقاء ہاپیککس یا کمپیوٹر ایپلی کیشنز کے ساتھ رابطے کے لۓ ٹچ سینسنگ اور کنٹرول کو استعمال کرنے کا سائنس ہے. گزشتہ سال، ایپل نے ایک ٹپیٹک انجن کو جاری کیا اور ٹیکنالوجی کو فی الحال ایپل واچ، میک بک اور تازہ ترین آئی فون آلات کے ساتھ استعمال کیا جاتا ہے. ایپل ہاپیکن ٹیکنالوجی آتشیلوں کو انگلیوں میں بھیجتا ہے، آپ کو حساسیت دیتا ہے، مثال کے طور پر، مختلف مواد کو چھونے یا بٹن کو آگے بڑھانا، صارفین کو جاننے کی اجازت دی جاسکتی ہے کہ کیا کام کیا جا رہا ہے اور آپ کیا ہونے کی توقع کرسکتے ہیں.

ایپل اس علاقے میں سنجیدہ ہو رہی ہے، ہاپیککس پر ماہرین کو ملازمت اور نئی ٹیکنالوجی کو ظاہر کرتا ہے جیسے ہایپییک ٹیکنالوجی پر مبنی ایک مجازی ٹچ ڈیسک ٹاپ / کی بورڈ. پہلے ہی سمت کو سنبھالا؟

ڈاکٹر گرینلیف، وی آر پائنرز میں سے ایک صحت مند کی دیکھ بھال کے لئے پہلے وی آر ڈیوائس بنانے اور سٹینفورڈ ورچوئل انسانی انٹرایکٹو لیب کے دورے والے عالم کے قیام کے لئے جانا جاتا ہے جس میں اپ لوڈ جمع پینل کہ "( وی آر ) کی خرابی کا ایک بڑا حصہ مجازی حقیقت میں آپ کے جسم کے حصوں کے لے جانے والی کنوانیاتی اور پروسیسوسیفک پہلو ہے. "موجودہ وی آر آلات ہمیں ہموار بصری تجربات، تحریک سے باخبر رہنے، گرو اور آواز پیش کر رہے ہیں، لیکن ابھی تک یہ بھی نہیں ہے کہ ایک آخری احساس ہے جو اس کا احاطہ نہیں ہے. انہوں نے اشارہ کیا کہ "ہم ابھی تک ہاپکس (میں وی آر کے ساتھ نہیں ہیں اور یہ کچھ وقت لگے گا. "

ایک تیسرا ثبوت نقطہ ہے " ایپل اپنے اسٹاف کیمپس سے دور بھیج رہا ہے،" سٹینفورڈ ورچوئل انسانی انٹرایکشن لیب کے حوالہ - سفید گرم مرکز وی آر / AR ترقی. ایک حالیہ پیشکش میں، پروگرام کے ڈائریکٹر جیریمی بیلسنسن نے کہا: " ایپل میرے لیبارٹری میں 13 سال میں نہیں آتی ہے. گزشتہ تین ماہ میں تین مرتبہ آو. "

چوتھا اور آخری ثبوت نقطہ ایپل گھڑی کے اندر ایک مشہور "پوشیدہ بندرگاہ" ہے. شاید صرف ایک اور دلچسپ اتفاق ہے، لیکن یہ زیادہ منطقی ہو گا کہ یہ ایک اور آلہ جیسے ایک ایپل دستانے سے منسلک کرنے کا ارادہ رکھتا ہے، اگر یہ وسیع پیمانے پر اطلاع دی گئی ہے "بیرونی بیٹری". "

میں نے HoloLens کے ساتھ ساتھ اضافہ حقیقت (آر آر) اور مخلوط حقیقت (ایم آر) headsets کی کوشش کی ہے. وہ آلات بہت اچھے ہیں، لیکن دونوں کے لئے میری پہلی رائے ایک ہی تھی - دستانے غائب ہے. آپ مجازی تصاویر کے ساتھ بہتر بات چیت کے لئے ایک دستانے کی ضرورت ہے. بصری ہاتھ کی شناخت بہت درست نہیں ہے، اس کے لئے مارکیٹ کی صلاحیت کو فروغ دینا ایپل .

مجھے یقین ہے کہ ایپل ایپل دستانے پر کام کر رہا ہے، اور میں حیران نہیں ہوں گے کہ وہ آر آر اور ایم آر آلات پر بھی کام کر رہے ہیں. مارکیٹ کا موقع بہت بڑا ہے، اور سیمسنگ اور گوگل جیسے بڑے حریفوں کے مقابلے میں مسابقتی رہنے کے لئے، یہ یقین کرنا مشکل ہے کہ وہ اگلے دو برسوں میں اس جگہ میں کچھ نہیں شروع کریں گے. اگر آپ اس کے بارے میں سوچتے ہیں تو ان کے پاس کوئی اختیار نہیں ہے.

نمایاں تصویر: ڈینیل بوکوسکی / گیٹی امیجز
March 10, 2018