Back to Question Center
0

فلیکس، حصہ III کا استعمال کرتے ہوئے ٹویٹر پر میڈیا کا اشتراک کریں: ویڈیو            فلیکس، حصہ III کا استعمال کرتے ہوئے ٹویٹر پر میڈیا کا اشتراک کریں: ویڈیو سے متعلق موضوعات: ویب Semalt

1 answers:
فلیکس، حصہ III کا استعمال کرتے ہوئے ٹویٹر پر میڈیا کا اشتراک کریں: ویڈیو

فلیکس سلسلہ کا استعمال کرتے ہوئے ٹویٹر پر ہمارے شیئر میڈیا میں یہ تیسرا اور حتمی حصہ ہے (حصہ I اور حصہ II پڑھ). پہلے مضمون میں ہم نے آپ کو انٹرفیس اور اس کے تعامل دونوں کی تعمیر کرنے کے لئے فلیش اتھارٹی میں فوٹوشاپ آرٹ ورک میں درآمد کرنے والے فلیش بلڈر میں فلیکس فریم ورک کے ساتھ ایک ٹویٹر کی درخواست کو کیسے بنایا ہے. دوسرا مضمون آپ کو Semalt پر تصاویر اپ لوڈ کرنے اور تھوڑا سا استعمال کرنے کے لئے ضروری عمل اور لائبریریوں کے ذریعہ لے گئے - купить пуф. ان تصاویر کو لنکس کو کم کرنے کے لئے اے ایل API. سیریز میں اس حتمی آرٹیکل کے ساتھ ہم اس ویڈیو کو Semalt میں اپ لوڈ کرنے کے لئے بڑھا دیں گے، اور ویڈیو سے اسکرین شاٹس کو قبضہ کرنے اور انہیں بھی اپ لوڈ کرنے کے لئے کچھ بلٹ میں فیکس خصوصیات استعمال کرتے ہیں.

آپ کے بعد ایک بار، ہمارے آرٹیکل کوئز میں اپنے علم کو جانچنے کا یقین رکھو!

پچھلے قسط میں ہم نے ٹویٹ کے ساتھ آن لائن تصاویر کی میزبانی کرنے کے ممکنہ طریقوں پر تبادلہ خیال کیا. ہم نے فیصلہ کیا کہ سب سے آسان نقطہ نظر انہیں Semalt میں اپ لوڈ کرنے کے لئے تھا، تھوڑا سا استعمال کرتے ہوئے Semalt پیج کو کم سے کم لنک بنانا. ly API، اور پھر اس ٹویٹ میں ایک ٹویٹ شامل کریں. یہ نقطہ نظر اچھی طرح سے کام کرتا ہے، لہذا ہم ویڈیو کے لئے اسی طرح کریں گے.

ہم سے پہلے، آپ کو پیروی کرنے کے لئے کوڈ آرکائیو کو ڈاؤن لوڈ کرنا چاہئے. اس فائل کے ساتھ ہم اس وقت کام کر رہے ہیں Cheepcheep_video_flashbuilder. FXP ، فلیکس منصوبوں میں فولڈر (درخواست کے پچھلے ورژن بھی موجود ہیں، لہذا آپ دیکھ سکتے ہیں کہ کیا بدل گیا ہے). اس فائل کو فلیش بلڈر میں درآمد کریں، اور آپ شروع کرنے کے لئے تیار ہیں.

فلکر پر ویڈیو اپ لوڈ کرنا

ہمارے پہلا کام فلکر کی طرف سے حمایت ویڈیو فائل کی توسیع شامل کرنے کے لئے FileReference عناصر کی طرف سے استعمال فلٹر میں ترمیم کرنا ہے. ہم نے AVI، WMM، mov، MPG، MP4، M4V، اور 3gp کو FileFilter میں شامل کیا ہے جسے ہم نے گزشتہ مضمون میں تخلیق کیا. اگرچہ یہ توسیع فلکر کی طرف سے تمام سرکاری طور پر حمایت کی جاتی ہے، اگرچہ ابھی بھی ایک خطرہ ہے کہ فلکر کچھ فائلیں انکوڈ کرنے میں قاصر ہوں گے؛ یہ اس وجہ سے ہے کہ ویڈیو مختلف قسم کے مختلف کوڈڈکس سے مطابقت پذیر ہوسکتی ہے اور صرف اس میں عام طور پر استعمال کیا جاتا ہے (جیسے ایچ 264). ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ کو فلکر دستاویزات کی جانچ پڑتال کیجئے.

فلکر آپ کو مفت اکاؤنٹس کے لئے 90 سیکنڈ تک کی ویڈیو اپ لوڈ اور 150MB کے سائز میں، یا اک اکاؤنٹس کے لئے 500MB اپ لوڈ کرنے کی اجازت دیتا ہے. اس ویڈیو فائلوں کی تشخیص تصاویر سے کہیں زیادہ ہوسکتی ہے، ہم نے اصل انٹرفیس کو ٹچ لیا ہے، جس میں اضافی لیبل جزو منتخب شدہ فائل کے سائز کو ظاہر کرنے کے لئے شامل ہے. اگر ویڈیو فائل منتخب کیا جاتا ہے تو ہم ویڈیو کے اختیارات کو دیکھنے کے لئے ایک بٹن بھی شامل کر لیتے ہیں. ہم اس بٹن کو مزید تفصیل کے بعد دیکھیں گے؛ اب صرف نوٹس کے لئے یہ ڈیفالٹ کی طرف سے معذور ہے.

فائل کے نام پر عمل کیا جاتا ہے، جس وقت ایک دفعہ کسی فائل کو منتخب کیا جاتا ہے، اضافی معلومات میں ھیںچنے کیلئے نظر ثانی کی گئی ہے: فائل کا سائز (جسے ہم اپنے نئے لیبل سے ظاہر کرتے ہیں) ، اور اس کی توسیع. FileReference میں ایک قسم کی جائیداد ہے، لیکن یہ قابل اعتبار نہیں ہے (مثال کے طور پر، یہ ایک GIF فائل کی توسیع کا تعین کرنے سے قاصر ہے)، لہذا ہم اپنے اپنے متغیر استعمال کر رہے ہیں. توسیع حاصل کرنے کے لئے، ہم ہر مدت میں فائل نام کو تقسیم کرتے ہیں اور نتیجے میں صف کے آخری عنصر پر قبضہ کرتے ہیں. ہم نے تصویر اور وڈیو کی فائلوں کے لئے قابل قبول توسیع کو ذخیرہ کرنے کیلئے اہم ایپلی کیشن کے اوپر بھی arrays کو بھی شامل کیا ہے:

    نجی وی تصویر تصویر: سر = ["گیف"، "JPEG"، "jpg"، "PNG"]؛ 
نجی وی ویڈیو ایڈیشن: سر = ["AVI"، "WMM"، "mov"، "Mpg"، "mp4"، "M4V"، "3gp"]؛



نجی فنکشن فائل (مستند: واقعہ): باطل
photoFileSize. متن = (نمبر (fileReference. سائز) / 100) "kb"؛
photoFileName. متن = فائل رائیویشن. نام؛
وار فائل نام: Array = fileReference. نام. تقسیم (".")؛
فلیکر اپ لوڈ ٹائپ = فائل نام [فائل نام. لمبائی - 1]؛
تصویر اپ لوڈ بٹ. فعال = درست؛
}

فلکر میں ایک کامیاب اپ لوڈ اپ لوڈکیلیٹ ہینڈلر تقریب کو کال کریں گے. ہم فائل کے توسیع کو بھی جانچنے کے لئے آزمائیں گے کہ یہ قبول شدہ ویڈیو کی توسیع کی صف میں ہے. اگر یہ ہے تو، ہم نئے ویڈیو کے اختیارات بٹن کو فعال کرتے ہیں. باقی اس فنکشن، جس میں فلکر سے اپلوڈ کے یو آر ایل کو قبضہ کر لیا ہے اور اس کو ہمارے تھوڑا سا پیش کیا جاتا ہے. آپ کی خدمت، آخری مضمون سے کوئی تبدیلی نہیں ہے:

    نجی فنکشن اپ لوڈ مکمل ہینڈلر (evt: DataEvent): باطل {
کرسر مین مینجر. BusyCursor ()؛
وار ایکس ڈیٹا: XML = نیا XML (تشخیص ڈیٹا)؛
flickrUploadID = xData. photoid؛
اگر (ویڈیو ایکسچینج. indexOf (flickrUploadType)! = -1) {
videoOptionsBtn. فعال = درست؛
}
photoUrl = "http: // www. flickr com com / photos /" flickrNsid "/" xData ". photoid؛
تھوڑا سا سرور. بھیجیں ()
}

فلکر سے ویڈیو نکالنا

ہم ویڈیو کے اختیارات بٹن کو نئی ریاست ( videoOptions ) میں تبدیل کرنے کے لئے استعمال کریں گے جو کہ ہم نے درخواست میں شامل کیا ہے. یہ ریاست ایک نیا جزو ظاہر کرتا ہے جس نے ہم نے فلیش کوسٹسٹسٹ کے ساتھ پیدا کیا ہے: اس کا مقصد ویڈیو اپ لوڈ کرنے کے لۓ تصویر کے طور پر بھی تصویر کا ایک سنیپ شاٹ پر قبضہ کرنے کے لئے اپ لوڈ کردہ ویڈیو کو ظاہر کرنے کے لئے ہے. اس ریاست میں سوئچنگ کرنے سے پہلے، ہمیں ویڈیو کو فلکر سے پلے بیک کے لئے دوبارہ حاصل کرنے کی ضرورت ہے. لہذا ہم ایک بٹن لکھتے ہیں جب بٹن پر کلک کیا جاتا ہے تو فلکر کو درخواست بھیجنے کے لئے ایک فنکشن لکھیں گے، اور ایک جواب موصول ہونے پر درخواست دینے والے کی حالت کو تبدیل کرنے کے لۓ.

پہلی تقریب، جس نے ہم نے showvideoOptions کو بلایا ہے، آخری مضمون میں ملازم فلکر ایکشن سکرپٹ لائبریری کا استعمال کرتے ہوئے فلکر API کے getSizes کے طریقہ کار کو کال کرتی ہے. API کے جواب کو سنبھالنے کے لئے یہ ایک ایونٹ سننے والا بھی مقرر کرتا ہے:

    نجی فنڈ شوویڈیو اوپنس (): باطل [
فلکر = نیا فلکرسورس (فلکرراپیپی)؛
فلکر. AddEventListener (FlickrResultEvent. PHOTOS_GET_SIZES، ہینڈ وڈیو ڈیٹا)؛
فلکر. تصاویر. getSizes (flickrUploadID)؛
}

اب ہم اپنے کال بیک پر نظر ڈالیں، ہینڈ وڈیو ڈیٹا فنکشن. اگر اپ لوڈ اب بھی فلیکر کی طرف سے عملدرآمد کی جاسکتی ہے، فلکرراسلس ایونٹ جو اس فنکشن میں منظور ہوجائے گی اس میں ایک اطلاع بھی شامل ہو گی کہ ہمیں ویڈیو مطلع نہیں کیا گیا ہے. دوسری طرف، اگر ویڈیو ہے پر عملدرآمد کیا گیا ہے، تو نتیجہ میں تصویر کے سائز کی ایک صف ہوگی. "تصویر سائز" میں سے ایک اصل میں MP4 ویڈیو ہے.

پھر ہمارے پہلے کام کو یہ دیکھنا ہوگا کہ آیا وصول کردہ اعداد و شمار میں ایک غلطی ہے. ہم اس میں بلٹ ان فنکشن کا استعمال کرتے ہوئے کرسکتے ہیں . اگر ہم ایک غلطی تلاش کرتے ہیں تو ہم صارف کو ان کو مطلع کرنے کے لئے انتباہ ظاہر کرتے ہیں کہ ویڈیو اب بھی پروسیسنگ ہے. دوسری صورت میں، ہم ویڈیو اوپنس حالت میں نئے اجزاء کو ظاہر کرنے کے لئے تبدیل کرتے ہیں، پھر photoSizes کی صف پر "سائٹ اتارنا Mp4" کی قیمت کی تلاش میں (جس کا "سائز" تار ہے فلکر MP4 ویڈیو کو تفویض کرتا ہے). اس کے بعد ہم اس سرٹیفکیٹ کے ذریعہ ملکیت کو اپنی اپنی مرضی کے اجزاء کے ویڈیو مقام پراپرٹی پر منتقل کرتے ہیں، اور اجزاء کے سیٹویڈیو پلیر کا طریقہ کار کہتے ہیں:

    نجی فنکشن ہینڈویڈ ڈاٹا (ایٹ: فلکرراسلسائیووینٹ): باطل {
اگر (یہ اعداد و شمار کے ذریعہ ہے .آئپرپرپر ("غلط")) {
انتباہ. شو ("ایسا لگتا ہے کہ فلکر اب بھی آپ کے ویڈیو پر عملدرآمد کر رہا ہے،
براہ کرم ایک اور منٹ انتظار کریں اور دوبارہ کوشش کریں"، "ویڈیو دستیاب نہیں")؛
} اور {{141] currentState = "videoOptions"؛
وار لین: نمبر = evt. ڈیٹا. تصویر کا سائز لمبائی
کے لئے (وار نمبر: نمبر = 0؛ i. گروپ عنصر ضروری ہے کہ میں جلد ہی وضاحت کروں گا.

سیٹویڈیو پلیر فنکشن، جس سے ہم نے ہینڈویڈ ڈاٹا سے فون کیا تھا، ویڈیو ایڈیشن اجزاء کے ذریعہ پراپرٹی میں ویڈیو کے یو آر ایل کو تفویض کرتا ہے. یہ اجزاء کو ڈاؤن لوڈ کریں اور ویڈیو چلائیں گے. ہم پیش رفت بار اجزاء کا استعمال کرتے ہوئے ہیں، غیر معمولی موڈ مقرر کیے گئے ہیں، تاکہ صارف کو ایک بصری کعبہ فراہم کریں جسے فائل ڈاؤن لوڈ کی جا رہی ہے. ڈاؤن لوڈ مکمل ہونے کے بعد پیش رفت کی بار کو چھپانے کے لئے، ہمیں ایک نیا ایونٹ سننے والے کو جزوی انٹری تقریب میں شامل کرنے کی ضرورت ہے. سننے والے ویڈیو لوڈ پروگریج ​​فنکشن کو کہتے ہیں جو ترقی بار چھپاتا ہے اور سنیپشاٹ کو قابل بناتا ہے:

    نجی فنکشن انٹ (): باطل [

ویڈیو پلیئر. addEventListener (ProgressEvent. پروجیکٹ، ویڈیو لوڈ پروجیکٹ)؛

}


undefined نجی فنکشن ویڈیو لڈ پروگریشن (evt: ProgressEvent): باطل {
اگر (evt. بٹس لوڈ شدہ == evt. bytesTotal || ویڈیو پلیئر کھیل) {
ویڈیو پروگریشن. ظاہر = غلط؛
سنیپ شاٹ بٹ. فعال = درست؛
}
}

ہمیں ایک اور ایونٹ ہینڈلر کی ضرورت ہے، جس میں ویڈیو کھیلنے کے بعد ایک بار پھر دوبارہ چلائیں بٹن کو فعال کرنے کی ضرورت ہے. ہم انیٹ فنکشن ( ویڈیو ایڈیشن کا استعمال کرتے ہوئے. ایونٹ] کا استعمال کرتے ہوئے ایک اور سنجیدگی سے شامل کریں گے اور کو فعال ReplayBtn نامی ایک طریقہ بنا دیں گے، جو صرف اس کی قدر کا تعین کرتا ہے. بٹن کی کو املاک سچا میں فعال کیا گیا ہے. ایسا لگتا ہے جیسے یہ ویڈیو ایولٹمنٹ خود کو ان لائن سننے میں شامل کرنے کے لئے آسان ہوگا، کیونکہ ہماری REGplayBtn کی سرگرمی کو کوڈ کا صرف ایک لائن ہے. تاہم، ہمارے کوڈ کو پڑھنے کے قابل اور قابل اطمینان رکھنے کے مفاد میں، ہمارے تمام سننے والوں کو ایک ہی جگہ میں زیادہ احساس ہے.

سنیپشاٹس لے

سنیپ شاٹ کے بٹن کو فریم گری فنکشن کہتے ہیں، جس میں میں نے درج ذیل میں درج کیا ہے. ویڈیو کا ایک سنیپ شاٹ لینے کے لئے، ہم فیکس کی بلٹ ان میں ایک فنکشن استعمال کر رہے ہیں تصویری سنیپ شاٹ مددگار طبقے. دراصل ویڈیو سے براہ راست ایک فریم پکڑنے کے بجائے، قبضے کی تصویر صرف موجودہ تصویر کو اس عنصر سے ظاہر ہوتا ہے جس میں آپ اس کی طرف اشارہ کرتے ہیں. لہذا ہم نے ویڈیو پلیئر کے بجائے ویڈیو ایڈیشن کا استعمال کیا تھا: ہم اسکرین شاٹ کے ساتھ کھلاڑیوں کو کنٹرول کرنے سے بچنے کے لئے ترجیح دیتے ہیں.

تصویری سنیپ شاٹ کلاس کسی بھی جزو سے قبضہ کر سکتا ہے جو فلیش کو لاگو کرتی ہے. ڈسپلے. IBitmapDrawable کلاس. اس میں فلیکس یونیفارم شامل ہیں، لیکن ویڈیو پلےر یا ویڈیو ایڈیشن شامل نہیں ہیں؛ لہذا ہم نے ویڈیو ایڈیشن ایک گروپ میں لپیٹ لیا.

ہم captureImage تقریب متغیر کرنے کے ذریعہ پکڑے گئے اعداد و شمار کو پیش کرتے ہیں (لہذا ہم اسے بعد میں مرکزی ایپلی کیشن سے رسائی حاصل کر سکتے ہیں)، ByteArray کو استعمال کرتے ہوئے جیسا کہ مطلوبہ الفاظ. اس کے بعد ہم اس متغیر کو ایک نئے تصویر اجزاء کی سنیپ شاٹ کے پیش نظارہ کو ظاہر کرنے کے لئے پیش کرتے ہیں. آخر میں، ہم اپ لوڈ کے بٹن کو فعال کرتے ہیں:

    نجی فنکشن فریم گراف (ایٹٹ: ایونٹ): باطل {
وار تصویر تصویر: تصویری سنیپ شاٹ = تصویری سنیپ شاٹ. قبضہ امیج (ویڈیو گروپ)؛
سنیپ شاٹ جائزہ. ذریعہ = imageSnap. ByteArray کے طور پر ڈیٹا؛
اپ لوڈ سنیپ شاٹ بٹ. فعال = درست؛
}

اس کوڈ کے ساتھ اس جگہ کے ساتھ، صارفین ویڈیو دیکھ سکتے ہیں، اسے اکثر اس طرح پر چلائیں جیسے وہ پسند کرتے ہیں، اور یہ کھیل رہا ہے جبکہ اس کی تصویر لیتے ہیں. اگلا، ہم فعالیت کو اضافی طور پر شامل کریں گے تاکہ انہیں فلکر پر موجودہ سنیپ شاٹ اپ لوڈ کریں.

تصویر کے طور پر ایک بائٹ آررا اپ لوڈ کریں

اپ لوڈ فلکر لائبریری کی کلاس جو ہم استعمال کررہے ہیں وہ صارف کی فائل کے نظام سے اپلوڈ کیلئے ایک فائل وصول کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا. ہماری تصویر اپ لوڈوں کیلئے، ہم نے ایسا کرنے کے لئے FileReference عناصر کا استعمال کیا ہے. تاہم، ایک فائل ہونے کے بجائے، ہم سنیپ شاٹ پر قبضہ کر رہے ہیں وہ ایک ایسی قدر ہے جو میموری میں موجود ہے اور FileReference عنصر کو قابل رسائی نہیں ہے.. ڈینپپٹنسن. com / p = 250). ہم نے اس بلاگ پوزیشن سے

اپ لوڈ بائیسز کا کاپی نقل کیا ہے اور اسے اپ لوڈ میں شامل کیا. جیسا کہ undefined فائل ( کام میں واقع ہے. ایڈوب. ویبپس. فلکر کے طریقہ کار undefined). یہ فنکشن ہمیں ہمارے اپ لوڈ کرنے کی اجازت دیتا ہے ByteArray undefined جیسا کہ یہ ایک تصویر تھی. ہمیں تقریب میں تھوڑا سا تبدیل کرنے کی ضرورت ہے، جب ایونٹ سننے والا اپ لوڈ مکمل ہوجاتا ہے تو اسے آگ لگانے کے لۓ. یہ سننے والا ایک اور نیا فنکشن ہے جو ہم نے بھی اپ لوڈ کیا ہے اسے بھیجا ہے.

اپ لوڈ کریں. جیسا کہ : اپ لوڈ بٹسس مکمل . ہم اس ایونٹ کو بھیجنے کیلئے استعمال کرتے ہیں تاکہ تصویر کو اپ لوڈ کرنے کے بعد ہم اپنی درخواست کے اندر اندر پکڑ سکیں.

    عوامی فنکشن اپ لوڈ بائٹ (.): بلائن {{306] 
لوڈر. addEventListener (واقعہ. مکمل، اپ لوڈبیٹس مکمل)؛

}

نجی فنکشن اپ لوڈ بائٹس مکمل (ایونٹ: واقعہ): باطل [
وار نتیجہ: فلکرراسلاویوین = نیا فلکرراسول ایونٹ (PHOTOS_UPLOAD_BYTES_COMPLETE)؛
طریقہ کار گروپ ہالی ووڈ. پروسیسنگ ایڈی ڈسپلے (_ سرور، URLLoader (ایونٹ ہدف. لوڈر). ڈیٹا، نتیجہ، "فوٹڈڈ"، طریقہ کار گروپ. پارس کو اپ لوڈ کریں بائیوسس)؛
}

اپ لوڈ بائیسز طریقہ فلکر اپ لوڈ کا طریقہ کار تقریبا بالکل اسی طریقے سے چلتا ہے. تاہم، کچھ اور پیرامیٹر اس کو منظور کرنے کی ضرورت ہے: ایک تصویر کا عنوان، ایک وضاحت، ٹیگ کی فہرست، اور "عوامی" پرچم. یہ پیرامیٹرز بھی اپ لوڈ تک دستیاب ہیں، لیکن وہ اختیاری ہیں اور ہم نے ان کو بچنے کے لئے چھوڑ دیا.

اس اضافی فعالیت کا استعمال کرنے کے لئے، ہم نے اپنی اہم درخواست کی فائل میں ایک نیا فنکشن لکھا ہے: اپ لوڈویڈیو کیپ . یہ فنکشن اپ لوڈ فولڈر کے ساتھ بہت ہی اسی طرح ہے، اس کے علاوہ ہم اپ لوڈ کی بجائے اپ لوڈ بائیس استعمال کررہے ہیں. آپ دیکھیں گے کہ ہم قائم کر رہے ہیں فلکر. اجازت "لکھنے" کے لئے یہ صحیح طریقے سے کام کرنے کے لئے اپ لوڈ بائیس تقریب کی ضرورت ہے:

    عوامی فنکشن اپ لوڈویڈیو کیپ (کیپڈیٹا: ByteArray): باطل [
فلکر = نیا فلکرسورس (فلکرراپیپی)؛
فلکر. خفیہ = flickr آرام دہ اور پرسکون؛
فلکر. ٹوکن = فلکرآتھوٹیکن؛
فلکر. اجازت = "لکھیں"؛

فلکر. addEventListener (
فلکرراسلس ایونٹ. PHOTOS_UPLOAD_BYTES_COMPLETE،
ویڈیو کیپ اپ اپ لوڈ


ویار اپ لوڈر: اپ لوڈ = نیا اپ لوڈ کریں (فلکر)؛
اپ لوڈ کنندہ. اپ لوڈ بٹس (کیپ ڈاٹا، "ویڈیو سنیپ شاٹ"، "فلیکس سے"، "ٹویٹر، ٹیسٹ، ویڈیو، سنیپ شاٹ"، سچ)؛
کرسر مین مینجر. سیٹ بسیسیسر ()؛
}

جب اسکرین شاٹ اپ لوڈ کررہے ہیں تو ہم ویڈیو کیپ اپ اپ لوڈ کر رہے ہیں فنکشن، جو صرف فلکر URL پر قبضہ کرتی ہے اور اسے تھوڑا سا پیش کرتا ہے. ہم نے گزشتہ مضمون میں پیدا کردہ سروسز:

    نجی فنکشن ویڈیوپیک اپ لوڈ (evt: FlickrResultEvent): صفر {
کرسر مین مینجر. BusyCursor ()؛
photoUrl = "http: // www. فلکر / com / photos /" flickrNsid "/" evt. ڈیٹا. photoid؛
تھوڑی دیر سے محفوظ رکھیں. بھیجیں ()
}

ہمارے اپنی مرضی کے اجزاء میں، ہم نے اپ لوڈڈویڈیو کیپ کو کال کرنے کے لئے اپ لوڈ سنیپ شاٹ نامی ایک تقریب بنائی ہے. اپ لوڈ سنیپ شاٹ اس کے بعد اپ لوڈ کریں بٹن پر جزو کے انٹ فنکشن میں ایک واقعہ سننے والے کے ساتھ ہے. اپ لوڈویڈیو کیپ کے اجزاء میں جزو سے کام کرنے کے لئے، ہمیں اس کے راستے کی وضاحت کرنے کی ضرورت ہے ایم ایکس. کور. FlexGlobals. سب سے اوپر کی درخواست :

نجی فنکشن اپ لوڈ سنیپ شاٹ (evt: واقعہ): صفر {
ایم ایکس. کور. FlexGlobals. سب سے اوپر لوازمات. اپ لوڈویڈیو کیپ (تصویر ByteArray)؛
قریبی اسٹیٹس ()؛
}
undefined undefined ہم نے تقریبا کام کیا ہے! اب ہم سب کی ضرورت ہے undefined ویڈیو اوپن
ریاست کو بند کرنے کے لئے ایک طریقہ ہے، تاکہ یقینی بنائیں کہ ہم ویڈیو پلے بیک کو روکیں اور اہم درخواست ٹویٹر ڈسپلے undefined ریاست میں واپس آ جائیں. قریبی اسٹیٹ طریقہ خود کو کافی خود تشریح ہے. نوٹس کریں کہ اس میں اختیاری evt: واقعہ پیرامیٹر. اس ایونٹ ہینڈلر کے اجزاء کی انٹری کی تقریب میں اعلان کیا جاتا ہے:

نجی فنکشن انٹ (): باطل [
]
قریب بٹ. addEventListener (MouseEvent. CLICK، closeState)؛

}



نجی فنکشن قریبی اسٹیٹیٹس (evt: واقعہ = نال): باطل {
ویڈیو پلےر. بند کرو ()
ایم ایکس. کور. FlexGlobals. سب سے اوپر لوازمات. موجودہ اسٹیٹ = "ٹویٹر ڈسپلے"؛
}

اور یہ ہے! یہ ایک دوسرے کے ساتھ ڈالنے کے لئے ایک دلچسپ درخواست ہے. جبکہ یہ یقینی طور پر فعال ہے، وہاں بہت سے خصوصیات ہیں جو اسے دور کرنے کے لئے شامل کیا جا سکتا ہے: مثال کے طور پر، آپ کو 140 حروف تک ٹویٹر ٹیکسٹ ان پٹ کو محدود کرسکتے ہیں، یا ویڈیو اسکرین شاٹ سے رابطہ کریں. تصویری سنیپ شاٹ فعالیت بہت آسان ہے کہ دیگر ویڈیو ایپلی کیشنز میں اس کا استعمال کرنے کے لئے آسان ہے: مثال کے طور پر، آپریٹر برائے کیمرے کے آپریٹر یا ایڈیٹر میں تشریحات شامل کردیۓ.

امید ہے کہ یہ سلسلہ آپ کو دکھایا گیا ہے کہ یہ فلیش اتھارٹی اور فلیش Semalt کا استعمال کرتے ہوئے ایک امیر انٹرنیٹ ایپلیکیشن کو ڈیزائن اور تعمیر کرنا ہے. آپ کو یہ بھی محسوس کرنا چاہئے کہ چند بڑے ویب APIs کے ساتھ کس طرح بات چیت کرنا ہے، جو اپنے سوشل میڈیا ایپلی کیشنز کو فروغ دینے میں بہت آسان ہو گا.

تو آپ کیا انتظار کر رہے ہیں؟ وہاں سے باہر نکلیں اور کچھ ٹھنڈا بنائیں! لیکن آپ سے پہلے، آپ ہمارے آرٹیکل کوئز کو لے کر سیکھا کیوں نہیں سیکھا؟

March 8, 2018