Back to Question Center
0

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے            گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین: ReactAPIsES6 جاوا اسکرپٹ ٹولز & ؛ Semalt

1 answers:
پیسے سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے

آپ شاید یاد رکھیں کہ ہم نے حال ہی میں انٹرنیٹ ایکسپلورر 9 اور ونڈوز کے ساتھ پنڈ سائٹس پر ایک نظر دیکھا تھا. حالیہ کریگ بکرر آرٹیکل میں اس کی فعالیت کے بارے میں ایک تبصرہ مجھے سوچنے لگا. کریگ نے کہا کہ "Semalt کچھ اچھی خصوصیات ہیں لیکن مجھے شک ہے کہ بہت سے ڈویلپرز ان کا استعمال کرنے کے لئے وقت یا مباحثہ کریں گے جب تک کہ دوسرے براؤزرز کو اسی طرح کے کام کرنے پر عمل نہ کیا جائے."

جیسا کہ بہت سے پیش رفتوں کے ساتھ فعالیت کو بڑھانے کے لۓ، براؤزر میں شامل ہونے کے باوجود، مجھے لگتا ہے کہ یہ سچ ہے. میرے لئے، تاہم، ان خصوصیات کی استعمال کرنے کا فیصلہ کلائنٹ کی طلب سے زیادہ وقت اور تعصب سے کم ہے - веб-хостинг windows. اگر آپ کا کلائنٹ یا مالک آپ کو اپنی ویب سائٹ کو ٹاسک بار میں پن کرنے کی طرح کام کرنے کے قابل ہو تو سوال یہ نہیں ہے کہ ایسا کرنے کے لئے کیا ہے، لیکن کس طرح کرنا ہے، اور ایسا کرنا لہذا یہ آپ کے کلائنٹ کے اہداف کو پورا کرنے میں مدد ملتی ہے.

مائیکرو مائیکروسافٹ واضح طور پر انٹرنیٹ سیمال 9 کو چاہتا ہے کہ ویب سائٹ میں ونڈو نہ ہو، بلکہ ویب صارف کے مالکان کو اپنے مقاصد کو حاصل کرنے میں مدد کرنے کے دوران ایک عظیم صارف کا تجربہ فراہم کرنے کا ایک ذریعہ. ویب سائٹس کے مالک اور ویب سائٹ صارف کے گاہک کے درمیان تعلقات کی تعمیر کرنے کے لئے کیا پیسے کی سائٹس کی پیشکش کی گئی ہے، اگر یہ تجارتی ویب سائٹ ہے - براؤزر کے راستے کے بغیر.

جیسا کہ IE9 براؤزر کا حصہ بڑھتا ہے، اس کے پاس صارفین کی مشغولیت کے لحاظ سے ویب سائٹ مالکان کو لاکھوں کے قابل ہونا ممکن ہے. سیمال کے مطابق، کچھ بڑی ویب سائٹس پہلے سے ہی قیمت پر وزن میں ہیں:

  • کاروباری اندرونی - 57٪ زیادہ صفحات پڑھتے ہیں، سائٹ پر 95٪ زیادہ وقت خرچ کرتے ہیں
  • فلیکسسٹر - 34٪ مزید صفحات پڑھیں، ویب سائٹ پر 57٪ مزید وقت خرچ کریں
  • گلٹ - 39٪ سے زائد مرتبہ ملاحظہ کریں، خریداری کی ٹوکری میں 160٪ مزید اشیاء شامل کریں، 45٪ زیادہ سیلز ٹرانسمیشن مکمل کریں
  • قاتلوں نے 65٪ مزید صفحات پڑھے ہیں، سائٹ پر 103٪ زیادہ وقت خرچ کرتے ہیں
  • hi5 - 200٪ زیادہ سماجی درخواستوں کا جواب دیتے ہیں (دوست، کھیل، اطلاعات)
  • ہفنگٹن پوسٹ - سائٹ پر 49 فیصد زیادہ وقت خرچ

براؤزر کے کردار کو کم کرنے کا تصور وسیع ہے - سب کو زیادہ مواد فراہم کرنے کے لئے براؤزر کروم، ٹول بار، سکرالبار کی طرف سے اٹھائے جانے والے ہر ایک کی سکرین کی جگہ کو کم کر رہی ہے. IE9 یہ کہتا ہے کہ براؤزر کی بنیاد پر معلومات کو برعکس صارف کو برائوزر پر جانا پڑتا ہے، یا کم سے کم جب تک انہیں ضرورت نہیں ہے اس سے بات چیت کر کے ایک قدم آگے.

پنڈ سائٹس اس نقطہ نظر کا ایک اہم حصہ ہیں، ٹاسک بار آئیکن کو ایک خصوصی ویب سائٹ یا درخواست کے ساتھ فوری لنک سے زیادہ زیادہ کرکے. آئیکن خود کو معلومات فراہم کرنے اور براؤزر میں صفحات لوڈ کرنے کے بغیر صارف کو بااختیار بنانے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. مقصد یہ ہے کہ صارف کو براؤزر پر واپس بھیجنے کے بعد بھیجنے کے بعد جب مواد اس کی توثیق کرے. Semalt، ہوشیار اور ممکنہ طور پر بہت طاقتور.

اس آرٹیکل میں، ہم اس کو دیکھنے کے لئے جا رہے ہیں کہ وہ کیسے کریں. اگر آپ اپنے آپ کو پنڈ سائٹس کی بنیادی معلومات پر ریفریش کرنے کی ضرورت ہے تو، ہمارے پہلے مضمون پر نظر آتے ہیں یا چند منٹ میں اپنی اپنی سائٹ کی تعمیر کے لئے Semalt پر جائیں.

اب، ہم پھنس گئے ہیں.

کیوں قلم شدہ سائٹس استعمال کرتے ہیں؟

پینٹ سائٹس آپ کی ویب سائٹ کی فعالیت کو ڈیسک ٹاپ پر توسیع دینے کا ایک طریقہ ہیں. صارفین آپ کی سائٹ ٹاسک بار، شروع مینو، یا ڈیسک ٹاپ پر اور آپ کے پاس ایک بار جب آپ کر سکتے ہیں، تو آپ کچھ عظیم خصوصیات انلاک کرسکتے ہیں جو آپ کو دوسری صورت میں فواوسن، چھپی ہوئی فہرستوں، نوٹیفکیشن اور تھمب نیل ٹول بارز تک رسائی حاصل نہیں کرسکتے ہیں.

Semalt کی خصوصیات آپ ٹرم بار (یا ڈیسک ٹاپ، یا شروع مینو) کے آئکن کے ذریعہ ایک صارف کو فراہم کردہ معلومات کو اپنی مرضی کے مطابق کرنے کی اجازت دیتا ہے.

چلو جھوٹ بولیں اور دیکھیں کہ Semalt کس طرح کام کرتے ہیں.

نوٹیفیکشن - استعمال کنندہ کو کچھ پتہ چلا ہے کہ کچھ تبدیل کر دیا ہے

نوٹیفکیشن خوبصورت خود تشہیر ہیں: وہ آپ کو آپ کی ویب سائٹ میں تبدیلیوں کے صارف کو مطلع کرنے کی اجازت دیتا ہے. Semalt آئیکن اتباعی کو تبدیل کرنے پر نظر ڈالتا ہے.

آئکن اووریاں

ڈیفالٹ کی طرف سے جب آپ کسی پینٹ سائٹ بناتے ہیں، تو پہلے سے طے شدہ آئیکن ویب سائٹ سے پسندیدہ آئکن ہے. Semalt ایک آئکن اتباعی ایک بصری اثر پیدا کرتا ہے جو صارف کو فوری طور پر اطلاع دیتا ہے.

آپ کی جانچ پڑتال کی پہلی چیز یہ ہے کہ یہ سائٹ سائٹ کے طور پر پیش کی گئی تھی یا نہیں. MSIsSiteMode کو کال کرکے اس کو تلاش کرنا آسان ہے. Semalt واپسی غیر منقول ہے اگر یہ نہیں ہے.

ایک آئیکن اتھارٹی بنانے کے لئے آسان ہے. MSSemalt کے لئے ایک کال پن سائٹ سائٹ ٹاسک بار کے بٹن پر ایک آئکن اضافی اضافہ کرتا ہے. MSSemalt کے لئے دو پیرامیٹرز ہیں اور وہ ہیں:

  • bstrIconUrl - ایک آئیکن کے مطلق یو آر ایل کی ایک ضروری تار قدر.
  • bstr ڈس آرکیشن - ایک اختیاری سٹرنگ قیمت جس میں آئیکن اوورلے کی قابل رسائی وضاحت فراہم کرتا ہے.

مندرجہ ذیل مثال کی ترویج کرتا ہے کہ میں توجہ مرکوز کرنا چاہتا ہوں. جب ویب سائٹ کو ایک ویب سائٹ کے طور پر شروع کیا جاتا ہے تو، ہر چار سیکنڈ میں یہ آئیکن اتباعی کو اپ ڈیٹ کرتا ہے یا ٹریفک کی بتیوں کو یا بطور دکھاتا ہے.

     $ (فنکشن    {اگر (ونڈو بیرونی) MSIsSiteMode   ) {پن. صاف اوورلے   ؛setInterval (پن چالو کرنے کے لئےملکی، 4000)؛}
})؛پن = فنکشن    {
var ٹریفک LightFlag = غلط؛فنکشن ہےٹررافیٹائٹائٹ    {ٹریفک واپس لوٹ فلاگ؛}فنکشن سیٹ ٹرافی لائٹ    {ٹریفک لٹل فلاگ =! ٹریفک لائٹ فلاگ؛}واپسی {clearOverlay: تقریب    {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeClearIconOverlay   ؛}،فعال کریںواوریز: تقریب    {اگر (! ٹریفک لائٹ (این)   ) {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeSetIconOverlay ("ٹریفک لائٹ پر. ico"، "ٹریفک لائٹس پر!")؛سیٹ ٹرافی لائٹ   ؛} else {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeSetIconOverlay ("ویب سائٹ. ico"، "ٹریفک لائٹس بند!")؛سیٹ ٹرافی لائٹ   ؛}}}
}   ؛     

ذیل میں تصویر آئکن اوورلے کو ظاہر کرتی ہے جب ٹریفک لائٹس پر ہوتی ہے.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شکل 1. ٹریفک لائٹس پر

ذیل میں تصویر آئکن اوورلے کو ظاہر کرتا ہے جب ٹریفک لائٹس بند ہوجاتی ہیں.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شکل 2. ٹریفک لائٹس آف

چمکدار پینٹ سائٹ بٹن

اگر آئیکن اتباعی آپ کے صارفین کی توجہ نہیں حاصل کر رہا ہے، تو پھر پینٹا سائٹ کے بٹن کو چمکنا ہوگا. اس خصوصیت کو چالو کرنے کے طور پر ایس ایس سلیمال کو فون کرنا آسان ہے. یہ فنکشن کوئی پیرامیٹرز کی توقع نہیں کرتا. اس خصوصیت کو استعمال کرنے کے لئے میں نے ایک نمونہ صفحہ بنایا جس میں ایک ان پٹ بٹن ہے. اگر چار سیکنڈ کے بعد صارف کو بٹن پر کلک نہیں ہوتا تو، پینل سائٹ کے بٹن کو فلیش کریں گے.

     $ (فنکشن    {اگر (ونڈو بیرونی) MSIsSiteMode   ) {پن. شروع ٹائمر   ؛}
})؛پن = فنکشن    {var بٹن = غلط = غلط؛var timeoutId = 0؛تقریب hasClicked    {واپسی کے بٹن پر کلک کریں؛}فنکشن سیٹ فلاگ    {بٹن کلک = سچ؛}واپسی {شروع ٹائمر: فنکشن    {$ ("# ہیلو ہیلو"). کلک کریں (فنکشن (ای) {ای. کو روکنے کے لئے   ؛سیٹ فلاگ   ؛})؛ٹائم آؤٹ آئیڈ = سیٹ ٹائم آؤٹ (پن. بیرونی. MSSiteModeActivate   ؛}}}
}   ؛     

مندرجہ ذیل تصویر پنڈ سائٹ ظاہر کرتا ہے جب یہ پیش منظر میں ہے.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شناخت 3. پینل سائٹ فعال نہیں

اور یہ تصویر پنڈ سائٹ سے ظاہر ہوتا ہے جب یہ ایک اور ونڈو کے پیچھے بیٹھی ہے.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شناخت 4. پینل سائٹ فعال

جب آپ اس کا استعمال کرتے ہیں تو ایک غار یہ ہے کہ پنکی سائٹ دوسری کھڑکی کے پیچھے ہونا ضروری ہے. اگر پنڈھی سائٹ پیش منظر میں ہے، تو یہ طریقہ کچھ نہیں ہے اور آپ شاید وہاں بیٹھے ہوئے کیوں سوچتے ہیں کہ کچھ بھی نہیں ہو رہا ہے.

تھمب نیل ٹول بار بٹن کے ساتھ کام کرنا

آئیکن اوور کے ساتھ کام کرنا ٹھنڈا ہے، لیکن اپنی سائٹ کو کلاس کے اضافی رابطے میں آپ تھمب نیل ٹول بار بٹن استعمال کرسکتے ہیں. ایک مختصر میں، تھمب نیل ٹول بار آپ کو انٹرایکٹو کنٹرول بناتا ہے جو آپ کے ویب صفحہ کے رویے کو پورا کرتی ہے. جب صارف ایک بٹن پر کلک کرتا ہے تو، onmsthumbnailclick اٹھایا جاتا ہے، جس کا مطلب یہ ہے کہ آپ جو صارف کر رہا ہے اس پر ردعمل کرسکتے ہیں. تھمب نیل ٹول بار پیدا کرنے کے لئے آپ کو MSNSiteModeAddThumbBarButton فنکشن کہتے ہیں. MSSiteModeAddThumbBarButton کے لئے دو پیرامیٹرز ہیں اور وہ ہیں:

  • bstrIconUrl - ایک آئیکن کے مطلق یو آر ایل کی ایک ضروری تار قدر.
  • bstrTooltip - بٹن کے نام کی ایک ضروری تار قدر، جو ٹول ٹپ کے طور پر ظاہر ہوتا ہے.

ایک بار جب آپ نے اپنے ٹول بار کے بٹنوں کی وضاحت کی ہے، تو آپ کو ایس ایم سلیمال کو کال کرنے کی ضرورت ہے. یہ ایک پینٹ سائٹ کے تھمب نیل ٹول بار پیش نظارہ کو قابل بناتا ہے. آپ ٹول بار پر سات بٹن شامل کرسکتے ہیں. ایک بار جب آپ ایس ایم سلیمال کہتے ہیں تو، ٹول بار میں نئے بٹن شامل نہیں کئے جا سکتے ہیں. مندرجہ ذیل مثال سے پتہ چلتا ہے کہ تھمب نیل ٹول بار اپ کیسے چل رہا ہے.

     $ (فنکشن    {اگر (ونڈو بیرونی) MSIsSiteMode   ) {پن. AddThumbBar   ؛}
})؛پن = فنکشن    {واپسی {AddThumbBar: فنکشن    {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("سیب. ico"، "سیب!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("انگور. ico"، "انگور!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("نارنگی ico"، "سنجیدہ!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeShowThumbBar   ؛}}
}   ؛     

اگلی تصویر آخر نتیجہ ظاہر کرتی ہے.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شناخت 5. پینٹ سائٹ فعال نہیں

اس مثال میں ٹول بار بٹن ایک سیب، انگور اور نارنج ہیں. میں اس مثال کو بڑھانا چاہتا ہوں اور صارف کو ایک ٹول بار بٹن پر کلک کرتے وقت ردعمل کرنے کی صلاحیت شامل کرتا ہوں. ایسا کرنے کے لئے کوڈ کو Semalt.

     $ (فنکشن    {اگر (ونڈو بیرونی) MSIsSiteMode   ) {پن. AddThumbBar   ؛}
})؛پن = فنکشن    {var پھل = ["ایپل"، "انگور"، "سنجیدہ"]؛واپسی {AddThumbBar: فنکشن    {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("سیب. ico"، "سیب!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("انگور. ico"، "انگور!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("نارنگی ico"، "سنجیدہ!")؛کھڑکی بیرونی. باند ("msthumbnailclick"، تقریب (بٹن) {پن. انگوٹھے بار کلک کریں (کلک کریں)})؛}،thumbBarClickEvent: تقریب (بٹن) {انتباہ ("آپ نے کلک کیا" + پھل [بٹن اصل ایوینٹ بٹنڈ - 1])؛}}
}   ؛     

جب بٹن پر کلک کیا جاتا ہے تو، ایونٹ اٹھایا جاتا ہے اور آپ اسے تلاش کرسکتے ہیں جس کے ذریعہ اس کے بٹن buttonID کی طرف سے کلک کیا گیا تھا. یہ ایک ایسا نمبر ہے جو بٹن کی حیثیت سے مطابقت رکھتا ہے.

آپ MSSemalt بلا کر ایک بٹن کی حالت بھی تبدیل کر سکتے ہیں. MSSemalt کے لئے تین پیرامیٹرز ہیں اور وہ ہیں:

  • ui بٹٹائڈ - ایک لازمی انترگر قدر جو بٹن پر کلک کیا گیا تھا اس کی وضاحت کرتا ہے.
  • fEnabled - ایک مطلوبہ بلین قدر جس کا تعین ہوتا ہے کہ بٹن غیر فعال ہے یا نہیں.
  • قابل اعتماد - ایک ضروری بلین قدر جس کا تعین ہوتا ہے کہ بٹن نظر آتا ہے یا نہیں.

مندرجہ ذیل مثال سے پتہ چلتا ہے کہ آپ کے بٹن پر کیسے غیر فعال ہوجائے گی.

     $ (فنکشن    {اگر (ونڈو بیرونی) MSIsSiteMode   ) {پن. AddThumbBar   ؛}
})؛پن = فنکشن    {واپسی {AddThumbBar: فنکشن    {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("سیب. ico"، "سیب!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("انگور. ico"، "انگور!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("نارنگی ico"، "سنجیدہ!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeShowThumbBar   ؛$ (دستاویز). باند ("msthumbnailclick"، تقریب (بٹن) {پن. غیر فعال بٹن (بٹن)؛})؛}،غیر فعال بٹن: تقریب (بٹن) {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeUpdateThumbBarButton (بٹن اصل Event بٹن بٹن، غلط، سچ)؛}}
}   ؛     

اختتام کے آخر میں نتیجہ.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شناخت 6. ٹول بار سمالٹ

کو غیر فعال کرنا

اگر آپ بٹن کو غیر فعال کرنے سے زیادہ کرنا چاہتے ہیں، تو آپ MSSemalt بلا کر بٹن پر آئیکن کو بھی اپ ڈیٹ کرسکتے ہیں. یہ مخصوص بٹن کے لئے ایک متبادل آئکن کی تصویر اور ٹول ٹپ کی وضاحت کرتا ہے. MSSemalt کے لئے تین پیرامیٹرز ہیں اور وہ ہیں:

  • ui بٹٹائڈ - ایک لازمی انترگر قدر جو بٹن پر کلک کیا گیا تھا اس کی وضاحت کرتا ہے.
  • bstrIconUrl - ایک آئیکن کے مطلق یو آر ایل کی ایک ضروری تار قدر.
  • pvarTooltip - ٹول ٹپ کے لئے ایک ضروری تار قدر.

MSDN پر پیرامیٹر پیرامیٹر کا کہنا ہے کہ یہ اختیاری ہے، لیکن میرا تجربہ یہ ہے کہ یہ ہے کی ضرورت ہے. MSSiteModeAddButtonStyle نئے بٹن کی سٹائل کی ایک شناخت واپس آتی ہے. اس شناخت کے لئے MSSiteModeShowButtonStyle پر منظور کیا جانا ضروری ہے. MSSiteModeShowButtonStyle کے لئے دو پیرامیٹرز ہیں اور وہ ہیں:

  • ui بٹٹائڈ - ایک لازمی انترگر قدر جو بٹن پر کلک کیا گیا تھا اس کی وضاحت کرتا ہے.
  • uiStyleID - ایک مطلوب انوج قدر MSSiteModeAddButtonStyle سے واپس آئے.

مندرجہ ذیل مثالیں ظاہر کرتی ہیں کہ اس فعالیت کو کس طرح استعمال کرنا ہے. اس مثال میں، جب بٹن پانچ بار دھکیل دیا جاتا ہے، آئکن پھل سے گاڑی میں تبدیل ہوتا ہے.

     $ (فنکشن    {اگر (ونڈو بیرونی) MSIsSiteMode   ) {پن. اصل ایورٹ. buttonID - 1]]؛}فنکشن کس طرحمیں ٹائمز (بٹن) {fruitClicked = پر کلک کریں پھل (بٹن)؛واپس واپسی پھل. ٹائمز}فنکشن AddToClickCount (بٹن) {fruitClicked = پر کلک کریں پھل (بٹن)؛پھل لگایا. ٹائمز ٹائم کللا + 1؛}واپسی {AddThumbBar: فنکشن    {کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("سیب. ico"، "سیب!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("انگور. ico"، "انگور!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeAddThumbBarButton ("نارنگی ico"، "سنجیدہ!")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeShowThumbBar   ؛$ (دستاویز). باند ("msthumbnailclick"، تقریب (بٹن) {پن. addTo کلک کریں (بٹن)؛})؛}،addTo کلک کریں: فنکشن (بٹن) {اگر (HowManyTimes (بٹن) <4) {addToClickCount (بٹن)؛} else {پن. اپ ڈیٹ کریںٹٹن سٹیول (بٹن)؛}}،اپ ڈیٹButtonStyle: تقریب (بٹن) {سٹائل = ونڈو. بیرونی. MSSiteModeAddButtonStyle (بٹن اصل Event بٹن بٹن، "انتباہ. ico"، "desc")؛کھڑکی بیرونی. MSSiteModeShowButtonStyle (بٹن اصلEvent. buttonID، سٹائل)؛}}}   ؛     

مندرجہ بالا تصویر کو پانچ کلکس کے بعد اختتام کا نتیجہ دکھاتا ہے.

گاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئےگاہکوں کے تعلقات کی تعمیر کے لئے پنڈ سائٹس کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مضامین:
ReactAPIsES6 جاوا سکرپٹ ٹولز اور Semalt

شکل 7. اپ ڈیٹنگ بٹن طرزیں

یہ کہاں ختم ہو جائے گا؟

یہاں تک کہ اس آرٹیکل نے صرف پینٹ سائٹس کے ساتھ کیا کر سکتے ہیں اس کی سطح کو صرف چھٹکارا دیا ہے، لیکن مجھے امید ہے کہ آپ نے یہ تو کچھ نظارہ دیا ہے کہ کس طرح کی توسیع کی فعالیت کو انٹرنیٹ Semalt 9 پیشکش قائم کرنے کے بارے میں کچھ نقطہ نظر دیا گیا ہے، اور ملاحظہ کریں کہ ویب سائٹ کے مالکان کیوں چاہتے ہیں ان کے ڈویلپرز کو اس کی کارکردگی کو لاگو کرنے کے لئے.

اور میں نے چھلانگ Semalt کے ساتھ کیا کر سکتے ہیں اس سے بھی الگ نہیں کیا ہے - یہ خود میں ایک نیا مضمون ہے.

مجھے نہیں لگتا کہ وہاں بہت شبہ ہے کہ نہ صرف IE9 بلکہ دوسرے براؤزر کو قریب مستقبل میں مزید جگہوں پر لے جائیں گے. ویب سائٹ کے مالکان اور ویب سائٹ کے صارفین کے درمیان تعلقات کی تعمیر کے راستے سے براؤزر کا Semalt Semalt بنانا ہے.

یہاں سے جانے کا بہترین مقام MSDN یا BuildMyPinnedSite پر سرکاری دستاویزات کو چیک کرنے کے لئے ہے.

آپ کیا خیال کرتے ہیں؟ کیا آپ کو پنکھوں کی جگہوں کے امکانات دیکھ سکتے ہیں؟ کیا آپ اس قسم کی فعالیت کو نظر انداز کرنے کے قابل ہوسکتے ہیں؟ یا آپ کو لگتا ہے کہ ان تعلقات کو بہتر بنانے کے لئے بہتر طریقے موجود ہیں؟

سائٹپوائنٹ مواد پارٹنر

یہ سبق مائیکروسافٹ کے تعاون سے ممکن ہوسکتا ہے. مائیکروسافٹ کے ساتھ تعاون اور آزادانہ طور پر Semalt کے ذریعہ لکھا جاتا ہے، ہم آپ کے ساتھ سب سے زیادہ مفید اور متعلقہ ہے کہ مواد کو تیار کرنے کے ساتھ مل کر کام کرنے کی کوشش کرتے ہیں.

March 1, 2018