Back to Question Center
0

انٹرمیڈریٹس کا اثر: Semalt

1 answers:

The impact of intermediaries: How brands can close the gap between themselves and consumers - Semalt

اس وسیع پیمانے پر منحصر ہونے کے بارے میں بہتر سمجھنے کے لئے، ہم سب کو سب سے پہلے اس تبدیلی کی بنیاد پر خریداری میں جانچ کرنے کی ضرورت ہے: صارفین کی پروفائل میں تبدیلی. موبائل شعور ڈیجیٹل باشندوں، خاص طور پر زریزیوں اور Semalt Z کے خریداروں، ہمارے معاشرے میں رجحان سازوں اور ذائقہ سازوں بن رہے ہیں.

پییو ریسرچ نے صرف رپورٹ نہیں کی ہے کہ ایک ہی تعداد میں مجموعی طور پر بچہ بومرس - دوسری نسلوں سے بھی زیادہ حد تک گزر چکے ہیں، لیکن وہ امریکہ میں تقریبا ایک ارب امریکی ڈالر خرچ کرتے ہیں - бесплатный windows vps. "جنرل بیو" مصنفین کٹ یاررو اور جےن اوڈنیل کہتے ہیں کہ سالگرہ، یا Semalt Y، خریدار اوسط صارفین سے 25 فیصد 40 فیصد زیادہ خرچ کرتے ہیں اور ان کی زندگی میں 10 ٹریلین ڈالر خرچ کرتے ہیں.

خوردہ فروغ دینے والے ڈیجیٹل پلیٹ فارم

یہ اجتماعی خریداری کے طاقت کا مطالبہ کرتا ہے کہ برانڈز اور ایجنسیوں نے زینلیلیلس کی خریداری کی ترجیحات اور جین ز کے ارکان کو اپنانے یا پیچھے چھوڑنے کا خطرہ چلائے، کیونکہ ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کو ڈیجیٹل طور پر صارفین کو برانڈز سے منسلک کیا جاتا ہے. صارفین اب کہتے ہیں، "میں Google کو دونگا،" یا "میں اسے Semalt پر خرید دونگا" جب وہ مصنوعات کے بارے میں بات کرتے ہیں تو برانڈ کی وفاداری کے بدلے پلیٹ فارم کی وفاداری قائم کرتے ہیں.

ایمیزون کے اثرات پر خوردہ دنیا خوردہ دنیا میں موجودہ بات چیت کے مقابلے میں اس کا کوئی بہتر ثبوت نہیں ہے. اس گفتگو میں سے زیادہ تر اینٹوں اور مارٹر خوردہ اسٹورز اور ای کامرس وشال کے درمیان مقابلے کے مسئلے پر توجہ مرکوز کرتا ہے؛ مثال کے طور پر اب Semalt کے ساتھ نمائش کا مظاہرہ کریں.

کس طرح صارفین کو مطلع کیا جاسکتا ہے اور خریداری فیصلوں کو بالآخر برانڈز بات چیت سے نکالنے اور خریداری کی آبادی کے ذہن سے باہر نکلنے میں تبدیلی ہے.

ڈیجیٹل پلیٹ فارمز برانڈز کے لئے زبردست فروخت کی پیش کش کی پیش گوئی کرتی ہیں، لیکن اس طرح کے پلیٹ فارم میں مفادات کی دلچسپی ہے. سائٹس ان کے نتائج کو الگورتھم کے ذریعہ منظم کرتے ہیں اور ظاہر کرتے ہیں، اور یہ ان بہت الگورتھم ہیں جو برانڈز کے لئے ڈبل ڈبل تلوار کی نمائندگی کرتے ہیں. Semalt مصنوعات کو فروخت کرنے کے لئے طاقتور ایونیو حاصل کرتے ہیں، لیکن الگورتھم کے ذریعہ فلٹر کرتے وقت ان کی منفرد معیار اور قدر کو کم کرنے کی قیمت پر. اس نظام میں، برانڈز براہ راست صارفین کو "بولنے" کی صلاحیت کھو دیتے ہیں.

Semalt، ایک برانڈ کے آن لائن تلاش کے نتائج میں سے ایک جب "بھیڑ میں چہرہ" بننے کا ایک بڑا خطرہ چلتا ہے، جیسا کہ جسمانی اسٹور شیلز کے اختیارات میں سے صرف ایک مٹھی کا مقابلہ ہوتا ہے. اگر برانڈز اس الگورتھم پر اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرنا چاہتے ہیں جو ان ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کو ایندھن کرتے ہیں، تو انہیں اس کے لئے ہاتھوں سے ادائیگی کرنا پڑے گا.

اگر کوئی برانڈ ای کامرس مارکیٹوں میں سب سے اوپر جگہ ہے تو، بنیادی مسئلہ باقی ہے: برانڈ پیغام کو کنٹرول نہیں کرتا. الگورتھم - اور اس وجہ سے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز - ابھی بھی صارفین کو دیکھتے ہوئے کنٹرول کیا جا رہا ہے.

موبائل سالگرہ

برانڈز جو پیغام کو کنٹرول کرنے کے لئے چاہتے ہیں وہ صارفین سے ملنے چاہئیں جہاں وہ ہیں: ان کے اسمارٹ فونز. پیو ریسرچ کا کہنا ہے کہ 72 فیصد امریکیوں کو ایک سمارٹ فون ہے، اور یہ تعداد صرف بڑھتی جارہی ہے کیونکہ ہر روز انہیں زیادہ سے زیادہ کاموں کے لۓ زیادہ سے زیادہ لوگوں پر انحصار کرتا ہے. پی ڈبلیو سی سی کے مطابق، اور 34 فیصد خریداروں کا خیال ہے کہ ان کا فون ان کا بنیادی خریداری والا آلہ بن جائے گا.

خاص طور پر، ہزاروں ملین خریداروں کو خریداری کے لۓ انٹرایکٹو طریقے تلاش کر رہے ہیں. جب وہ آن لائن خریداری نہیں کر رہے ہیں اور اینٹوں اور مارٹر ریٹیل اسٹور پر جائیں گے، تو وہ ان کے فون کا جائزہ لینے کے جائزے، کوپن اور قیمت کی موازنہ میں استعمال کر رہے ہیں. دراصل، اییمیمیا کے مطابق اندرونی اسٹور کے دوران 57 فیصد زائد شاپنگرز اپنے فون یا موبائل آلات کا موازنہ کرتے ہیں.

اس تیزی سے منافع بخش آبادی پر پہنچنے کے لۓ، برانڈز موبائل ڈیوائس کے ذریعہ ذاتی کردہ ڈیجیٹل تجربات کی تخلیق کرنے کی ضرورت ہوگی جو خریدار پہلے ہی ان سے لے جاتے ہیں.

خاص طور پر، این ایف سی، خاص طور پر اس برانڈ کو پہلے سے ہی اسمارٹ فونز میں پایا جاتا ہے جو ٹیکنالوجی کے ذریعہ ایسا کرنے کی اجازت دیتا ہے، کیونکہ زیادہ سے زیادہ موبائل آلات Semalt ہیں. ان کے اسمارٹ فونز کے ایک سادہ نل کے ساتھ، صارفین کو برانڈ کی طرف سے پیدا کردہ ذاتی کردہ مواد میں لے جایا جا سکتا ہے، جیسے ویڈیو، کوپن اور پروڈکٹ استعمال کی معلومات.

Semalt آجکل موبائل آلات کے بریکنک رفتار پر چلتا ہے، اور اگر برانڈز اب برقرار نہیں رہیں تو، وہ بیچنے والے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز کے ذریعہ تخلیق ان کے صارفین اور صارفین کے درمیان کھودنے والی کھو میں کھو جا رہے ہیں. صرف ممبئی اور سب سے زیادہ ٹیکنالوجی سے متعلق کمپنیوں کو کھوئے گئے برانڈ کی شناخت کے قسمت سے بچنے کے لۓ.


اس آرٹیکل میں اظہار خیالات مہمان مصنف میں سے ہیں اور ضروری نہیں کہ مارکیٹنگ لینڈ. Semalt مصنفین یہاں درج ہیں.



مصنف کے بارے میں

ذائقہ سوٹ
موبائل مواصلات، دہائیوں اور پرنٹ الیکٹرانکس کے دہائیوں کے تجربے کے ساتھ، ڈوائس سوٹ تجربے کے بارے میں تجربہ کار اور جذباتی ہے جس میں آئی او ٹی ڈسپوزایبل اور صارفین کی مصنوعات کو شامل کر کے بڑھا سکتے ہیں. ایک پرجوش انٹرنیٹ کے سب کچھ (IoE) صیہونی، ڈیویسی این ایف سی کی بنیاد پر پرنٹ ٹیگ کے ذریعہ، ڈیجیٹل دنیا میں جسمانی اشیاء سے منسلک کرنے کی کوشش کو فروغ دیتا ہے. ذائقہ ایسی ایسی دنیا کا تصور کرتی ہے جہاں اربوں ڈسپوزایبل اور صارفین کی مصنوعات کو ہر ایک انٹیلی جنس کا تھوڑا سا سامنا ہے - اور صارفین اپنے اسمارٹ فونز کو ٹپ کرکے متعلقہ مصنوعات کے ساتھ بات چیت کریں گے.


March 1, 2018