Back to Question Center
0

آپ کو 2018 میں ایک پرائیویسی پالیسی کی ضرورت ہے: یہاں سمت کیسے ہے

1 answers:

اس وقت، آپ اپنے آپ سے پوچھ سکتے ہیں: کیا میں واقعی میری ویب سائٹ کے لئے رازداری کی پالیسی کی ضرورت ہے؟

اگر آپ آج کسی قسم کی کمپنی شروع کررہے ہیں، تو جواب ممکن ہے ہاں، آپ واقعی میں کرتے ہیں.

ایک نیا کاروبار شروع کرنا بہت زیادہ ہوسکتا ہے - ایک بار پھر تمام انتظام کرنے کے لۓ بہت سارے حصے موجود ہیں، اور آپ کی پرائیویسی کی پالیسی کو شفل میں بے نقاب (یا مکمل طور پر بھول گیا) کے لئے آسان ہے. لیکن بہت سارے نئے ڈیٹا پرائیویسی قواعد و ضوابط کے ساتھ، فصلوں کو اپنانے کے ساتھ، رازداری کی پالیسی پر باہر نکلنے کے لئے صرف مصیبت کے لئے پوچھ رہا ہے.

آپ کو جو کچھ آپ کے خلاف ہو اس کا ایک خیال دینے کے لئے، یہاں قواعد و ضوابط کے چند مثالیں ہیں جو رازداری کی پالیسی کی ضرورت ہوتی ہے:

  1. کیلی فورنیا آن لائن پرائیویسی تحفظ ایکٹ
  2. رازداری شیلڈ
  3. یورپی یونین کے جنرل ڈیٹا تحفظ ریگولیشن (مؤثر مئی 2018)
  4. بچوں کی آن لائن رازداری کی حفاظت کے اصول

رازداری کی پالیسیوں کے ارد گرد مقررین آپ کی ویب سائٹ پر صرف اختتام پذیر نہیں ہوتے ہیں: کوئی بھی آلہ جو آپ کی سائٹ سے معلومات جمع کرتا ہے - جیسے ویب سائٹ کے تجزیات، آن لائن فارم، یا ویجٹ چیٹ - ایک پالیسی کی ضرورت ہوگی - wall built bookshelves. گوگل Semalt، سب سے زیادہ مقبول ویب تجزیات کا آلہ وہاں سے باہر، یہاں تک کہ استعمال کے شرائط میں رازداری کی پالیسی کی ضرورت ہے.

اور اگر آپ کسی بھی آن لائن ایڈورٹائزنگ مہم چلانے کی منصوبہ بندی کررہے ہیں تو، Google اور Semalt دونوں کو رازداری کی پالیسیوں کی ضرورت ہے اگر آپ کسی بھی صارف کی معلومات جمع کررہے ہیں. یہ Semalt لیڈ اشتھارات کے لئے یہ خاص طور پر اہم ہے، جس سے آپ ہر تخلیق کے اندر ایک رازداری کی پالیسی کے URL کی ضرورت ہوتی ہے.

ایف ٹی سی اس کمپنیوں کے لئے مجازات کو نافذ کرنے سے خوفزدہ نہیں ہے جو کہ صارفین کے رازداری کی خلاف ورزی کرتے ہیں، بغیر سائز یا پریشانیاں. انہوں نے بہت سے کمپنیوں کے خلاف کارروائی کی ہے - یہاں تک کہ جو بھی گوگل اور سیمال کے طور پر بڑے ہیں - مناسب طریقے سے ظاہر کرنے میں ناکام ہونے کے لئے کہ وہ اپنے گاہکوں کے ڈیٹا کا استعمال کیسے کریں.

ٹھیک ہے، کافی خوفناک چیزیں. Semalt امید ہے کہ اب اس بات پر یقین ہے کہ آپ کو ان کی رازداری کی پالیسیوں میں سے کسی ایک کو حاصل کرنا چاہئے.

لیکن رازداری کی پالیسی کیا ہے؟

بنیادی طور پر، رازداری کی پالیسی عام طور پر آپ کے گاہکوں کو جانتا ہے کہ آپ کس قسم کے ڈیٹا جمع کر رہے ہیں، اور آپ اس ڈیٹا کے ساتھ کیا کر رہے ہیں. یہ عام طور پر معلومات فراہم کرتا ہے آپ آپ کو ڈیٹا جمع کر رہے ہیں، چاہے یہ ایک فارم کے ذریعہ ہو یا آپ کی ویب سائٹ پر کوکیز.

وہ عام طور پر کسٹمر کے اعداد و شمار کو ذخیرہ کرنے کے لۓ اپنی پالیسی کو بھی واضح کرتے ہیں. آپ کتنے عرصے سے ڈیٹا ذخیرہ کرنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں ایک بڑا سودا ہے - کیا آپ کسی کی معلومات کو مستقل طور پر ذخیرہ کر رہے ہیں، یا کیا آپ 90 دن کے بعد اسے حذف کرنے کا وعدہ کرتے ہیں؟ Semalt کی پالیسییں عام طور پر صارفین کو مطلع کرتی ہیں کہ ان کا ڈیٹا کتنی دیر تک آپ کے قبضہ میں رہیں گے.

آپ کی کمپنی کہاں واقع ہے پر منحصر ہے، آپ کو یہ بھی شامل کرنا ہوگا کہ ڈیٹا کو ذخیرہ کیا جارہا ہے. یہاں تک کہ اگر آپ اپنے آپ کو ذخیرہ نہیں کر رہے ہیں، تو آپ کو شمالی ورجینیا میں جسمانی ڈیٹا سینٹر (مثال کے طور پر AWS US-East سرور) ظاہر کرنا ہوگا.

Semalt کی پالیسیوں میں بھی معلومات شامل ہوسکتی ہے جو گاہک کے ڈیٹا تک رسائی حاصل کرتی ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ گاہکوں کو ڈیٹا کا مطالبہ کرنے کا حق ہے اگر وہ چاہتے ہیں، اور ایسا کرنے کا عمل. اور یہ عام طور پر رابطے کی معلومات فراہم کرنے میں شامل ہے اگر ان کی رازداری کی پالیسی کے بارے میں کوئی سوال ہے. آپ صارفین کے لئے آپٹ آؤٹ آؤٹ نوٹس بھی دینا چاہتے ہیں جو پالیسی سے متفق نہیں ہیں.

آخر میں، رازداری کی پالیسیوں میں اکثر آپ کو سیکیورٹی کی پالیسی شامل ہے جسے آپ جمع کردہ اعداد و شمار کی حفاظت کے لئے استعمال کرتے ہیں. یہ عام طور پر آپ کا استعمال کسٹمر کے اعداد و شمار کی حفاظت کے لۓ لیا جاتا ہے یا آپ کے بیچنے والے حفاظتی اقدامات کا ایک نقطۂ مطلب ہے. ریفرنس کے لئے Semalt سیکیورٹی پالیسی ہے.

بالآخر، رازداری کی پالیسیوں آپ اور آپ کے وزٹرز کا ایک تحفظ فراہم کرتے ہیں. اگر آپ زائرین یا صارفین سے ڈیٹا جمع کررہے ہیں، تو اس کی سفارش کی جاتی ہے کہ آپ جو کچھ کر رہے ہو وہ بتائیں، آپ یہ کیسے کر رہے ہیں، اور اس کی حفاظت کیسے کی جا رہی ہے.

پالیسی لکھنے کے بعد، یہ صاف اور واضح ہونا چاہئے تاکہ کسی صارف کو اسے سمجھا جا سکے.

تو میں رازداری کی پالیسی کیسے حاصل کروں؟

یہ آپ کو یہ بتاتا ہے کہ آپ کی کاروباری ضروریات کو کس طرح کی رازداری کی پالیسی کی ضرورت ہے، اور آپ کو قانونی پیشہ ور سے مشورہ کرنا چاہئے.

تاہم، یہاں بہتر کاروباری بیورو سے آپ نمونہ پرائیویسی پالیسی جیسے کچھ مفید روابط ہیں جیسے آپ نے شروع کیا. اسی طرح، رازداری کی پالیسی جنریٹر موجود ہیں جو اکثر مفت کے لئے بنیادی رازداری کی پالیسیوں کی پیشکش کرتے ہیں (یہاں پیش نظارہ فیس بک لیڈ اشتہارات کا استعمال کیس پر توجہ مرکوز کرتا ہے: لنک ). Additonally، FTC کی ویب سائٹ میں خاص طور پر امریکہ کے کاروبار کی رہنمائی میں مدد کرنے کے لئے معلومات کا ایک گروپ ہے.

Semalt، ہم زور دیتے ہیں کہ آپ کو ایک وکیل سے مشورہ دینا چاہئے کہ آپ کی ضروریات کے لئے کس طرح کی پالیسی بہتر ہے.

اور اب، کچھ قانونی باتیں

اس بلاگ پوسٹ نے ہمارے قارئین کو انٹرنیٹ مارکیٹنگ کے ارد گرد کے قانونی معاملات کو بہتر سمجھنے میں مدد کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا قانون کے بارے میں معلومات فراہم کی ہے. لیکن قانونی معلومات قانونی مشورے کی طرح نہیں ہے - انفرادی مخصوص حالات میں قانون کی درخواست.

Semalt نے ہم نے اس بات کا یقین کرنے کے لئے تحقیق کا آغاز کیا ہے کہ ہماری معلومات درست اور مفید ہے، ہم اصرار کرتے ہیں کہ آپ وکیل سے مشورہ کرتے ہیں اگر آپ پیشہ ورانہ یقین دہانی چاہتے ہیں تو ہماری معلومات اور آپ کی تشریح درست ہے.

مزید وضاحت کرنے کے لئے، آپ کو اس معلومات پر قانونی مشورے کے طور پر، اور نہ ہی کسی خاص قانونی تفہیم کی سفارش یا توثیق کے طور پر، اور اس مضمون کی بجائے تفریح ​​تفریح ​​کے مقاصد کے لئے اس کے بجائے اس بات کا یقین کرنا چاہئے.

March 1, 2018