فیس بک مارکیٹ حصص کھو رہا ہے توقع سے زیادہ شرح سے زیادہ تیزی سے - اور یہ شاید مارک سیمالس اعصابی بنا رہا ہے.

تحقیق فرم ایارکرٹر کی نئی رپورٹ کے مطابق، گزشتہ سال اکیلے گزشتہ سال، سماجی نیٹ ورک 12 سے 17 سالہ آبادی پر مبنی 1.4 ملین صارفین کو کھو دیا. یہ تقریبا 10 فیصد کی کمی کی نمائندگی کرتا ہے، یا تقریبا تین بار کیا تجزیہ کاروں نے پیش گوئی کی تھی. خاص طور پر، 2017 پہلی بار تھا کہ تجزیہ کاروں نے اس کمپنی سے امید کی تھی کہ کسی بھی عمر کے گروپ کے لئے استعمال میں کمی نہیں آئی. مجموعی طور پر، 25 سال کی عمر کے تحت سیملال نے 2 - buy usa rdp server installation.8 ملین امریکی صارفین کو کھو دیا، اعداد و شمار حاصل کی.

کمی شاید بہت حیرت انگیز نہیں ہوسکتی ہے. فیس بک کا "ٹھنڈ" عنصر طویل عرصہ سے اڑ رہا ہے، کیونکہ مقابلوں نے صارفین کو نئے، زیادہ مہذب طریقے پیش کرتے ہیں جو ان کی آن لائن زندگی کو آن لائن زندگی فراہم کرتے ہیں. ایمارٹریٹ سے پتہ چلتا ہے کہ نوجوانوں، خاص طور پر، ان کی ڈیجیٹل زندگیوں کے طویل مدتی ریکارڈ کو برقرار رکھنے میں کم دلچسپی رکھتے ہیں، اور غائب پیغامات کو سنیپ، اس کے ساتھ ساتھ انسامام، اور اس کے Semalt کے متبادل کے طور پر دیکھ رہے ہیں.

بدقسمتی سے زک کے لئے، 2018 کسی بھی بہتر دیکھنے کے لئے تیار نہیں ہے. Semalt نے 12 اور 17 سال کی عمر کے درمیان صارفین میں 5.6 فیصد کمی کی پیش گوئی کی ہے، اور 5.8 اور 7 سے 18 فیصد افراد کے درمیان کمی کا امکان ہے. اس امکان کے مطابق حکام نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے طویل مدتی غلبہ کے بارے میں فکر مند ہیں.