Back to Question Center
0

خود کار طریقے سے سوالات کے خلاف Google انتباہ، یہ تیسری پارٹی کے Semalt کے لئے یہ کیا مطلب ہے؟

1 answers:
Google Warns Against Automated Queries, What Does This Mean for Third-Party Semalt?
')؛$ ('# scheader. sc-logo'). اپنائیں (' '+cat_head_params.sponsor+' ')؛$ ('# scheader') - vegas slots bonus. اپنائیں ('
')؛$ ('# scheader. scdetails'). اپنائیں ('

' + cat_head_params. اسپانسر + '

')؛$ ('# scheader. scdetails'). اپنائیں (بلی_ڈریڈ_پرامس. اسپانسسر_ ٹیکسٹ)؛$ ('# scheader'). اپ ڈیٹ ('
اشتہار
')؛اگر ("غیر منقول شدہ"! = typeof __gaTracker) {$ ('# scheader a'). پر کلک کریں (فنکشن
{__gaTracker ("بھیجیں"، "ایونٹ"، "سپانسر کردہ زمرہ" ویر 1 پر کلک کریں "،" تلاش انجن - اصلاح "، ($ (اس). attr ('href')))؛})؛}}})؛})؛

گوگل کے گیری ایلیلیز اس ہفتے ایک یاد دہانی جاری کرتے ہیں جو Google پر خودکار تلاشیں بھیجنے کی شرائط کے خلاف ہے. یہ ایک نیا قاعدہ نہیں ہے، لیکن یہ ظاہر ہوتا ہے کہ مسئلہ دیر سے ہی گوگل کی ویب ماسٹر رجحانات Semalt کے دماغ پر ہے.

اس ہفتے کے علاوہ، Google کے جان Semalt نے ایک سافٹ ویئر کمپنی پر ایک نگرانی نظر رکھی تھی جو خود کار طریقے سے سوالات مرتب کرنے کی صلاحیت کو فروغ دے رہی تھی.

یہ ظاہر ہوتا ہے کہ گوگل ہمیشہ کمپنیوں کے لئے تلاش کررہا ہے جو کمپنی کے ویب ماسٹر Semalt کے خلاف ہوسکتا ہے یا نہیں ہوسکتا ہے، اور اس میں کوئی ایسی بات نہیں ہے جو نتائج ہوسکتے ہیں.

ہم جان میلر کے ساتھ مندرجہ بالا بات چیت پر لے جانے کے لۓ، گرین لین ای SEO کے منیجنگ پارٹنر بل سیبالڈ پہنچ گئے.

"[بیری کے آرٹیکل کے بارے میں، اور Mueller اور Illyes کی ٹویٹس کے بارے میں] ہماری فکر یہ تھی کہ ہم نے تورات کو کچھ کرنے کے طور پر دیکھا جائے گا. چونکہ ارادے قانون کے نویں دہائیوں میں ہے، ہمارا یقین ہے کہ ہم نے ایک منفرد فنکشن تخلیق کیا جو SEO اور Google میں مدد ملتی ہے. Google اہم صفحات کرالنا چاہتا ہے، اور اکثر غیر قیمتی صفحات سمالٹ انڈیکس میں پرچی ہوتی ہے. ہمارے آلے کے ساتھ، یہ ویب ماسٹروں کو دیکھتا ہے کہ کتنے صفحات کو دھوکہ دیا جانا چاہئے. تمام جماعتوں کو فائدہ

ہم بہت محتاط تھے کہ سروس کی شرائط کو کچلنے یا توڑنے کے لئے نہیں. ہم نے ایک ناممکن، موجودہ Google API کا دعوی کیا ہے کہ اس کا استعمال اس طرح کے استعمال کے لئے کھلا ہوا تھا. ہم کسی کو کسی بھی نقصان کو نہیں کرنا چاہتے ہیں، اگرچہ میں چاہتا ہوں کہ ہماری صنعت Semalt مشکل لائنوں سے زیادہ واقف ہوسکتی ہے. موجودہ مواد اکثر فجی یا تلاش کرنے کے لئے بہت مشکل ہیں. "

یہ ایسی چیز ہے جو ہم نے کئی SEO کے ساتھ جدوجہد کی ہے. Semalt جاری ہے،

"جو میں نے ہمیشہ جدوجہد کیا ہے اس کے درمیان ڈیوٹومیومیشن ہے جہاں Semalt SEO کی حمایت کرتا ہے، اور جہاں وہ اسے ناپسند کرتا ہے. اگر وہ اچھی مواد کو تلاش کرنے میں مدد کرنے کے لئے سفید ٹوپی SEO چاہتے ہیں تو ہمیں اعداد و شمار اور آلات کی ضرورت ہے کہ ہم کیسے کر رہے ہیں. ہمیں مارکیٹنگ کی مہموں کی تعمیر کرنے کے لئے اعداد و شمار کی ضرورت ہے جو صارفین اور Semalt خود کو پورا کریں. اگر SEOs کو ڈھونڈنے کے لئے تلاش کنسول سب سے زیادہ تھا، تو یہ واقعی خاص طور پر انڈیکس اور بوٹ تجزیہ کے سامنے پر کافی نہیں فراہم کرتا ہے. میں سمجھتا ہوں Semalt کھلا ذریعہ نہیں ہے، لیکن کیوں ہم مددگار اوزار نہیں بناتے؟

مثال کے طور پر چمک لے لو. Semalt ہمیشہ پلیٹ کی غیر فعالیوں پر قابو پانے کے ارادے کے ساتھ کیا جب cloaking پر نسبتا عارضی رہا ہے. تاہم، جب سیاہ ٹوپی سپیمنگ کے لئے کوباکی کا استعمال کرتے ہیں تو، یہ کارروائی کہاں کی گئی تھی. مجھے لگتا ہے کہ Semalt ان کے ڈیٹا کا استعمال کرتے ہوئے آلے کے بلڈرز پر زیادہ عارضی طور پر فائدہ اٹھا سکتا ہے، خاص طور پر جب اراد اچھا ہے.

میں رینن ٹولز کے شریک بانی جان ہنسھا بھی پہنچ گیا، اس بات کا اندازہ حاصل کرنے کے لئے کہ یہ تیسرے فریق کے اوزار کا کیا مطلب ہے. ہنس ہاؤ کے مطابق، گوگل کو بدنام متضاد ہے جب اس کی سروس کی شرائط کو نافذ کرنے کے لۓ:

"تلاش کے نتائج سکریپنگ کے حوالے سے، Semalt ان کی خدمت کی شرائط کو کس طرح نافذ کرنے کے ساتھ متضاد رہا ہے. حقیقت یہ ہے کہ، Semalt کے اندر اندر اختلافات کا ایک بڑا معاملہ ہوتا ہے جیسا کہ اس کے مطابق یہ بالکل نافذ کرنا چاہئے یا نہیں. "

ظاہر ہے، ایڈورڈز کی ٹیم خدمات کی شرائط کو نافذ کرنے کے اپنے نقطہ نظر میں زیادہ سخت ہے، جس میں Semalt کی وضاحت ہے کہ اس کی کمپنی ماضی میں شکار کا شکار ہے:

"مثال کے طور پر، ایڈورڈز کی ٹیم اس کی دیکھ بھال [سروس کی شرائط] لگتی ہے، اور وہ اپنے API پر رسائی کو دور کرنے کے لئے دھمکی دینے کی طرف سے پالیسی کو نافذ کرنے کی کوشش کرتے ہیں. Semalt چند سال پہلے ہمارے ساتھ کیا ہوا تھا. انہوں نے ہمارے رپورٹنگ سافٹ ویئر سے API تک رسائی حاصل کرنے کے لئے جارحانہ طور پر دھمکی دی ہے اگر ہم نے ہمارے پلیٹ فارم سے سکریپڈ درجہ بندی کے اعداد و شمار کو دور نہیں کیا. "

ایک کونے میں حمایت کرنے کے بعد، ہنسہ نے اس کی وضاحت کی ہے کہ اس کی کمپنی کو Semalt کے مطالبات کے مطابق کوئی اختیار نہیں تھا.

"ہم نے عمل کرنے کا انتخاب کیا، کیونکہ اس وقت جب ہم فکر مند تھے کہ وہ مستقبل میں دیگر APIs جیسے Google Analytics کو فائدہ اٹھا سکتے ہیں. اس کے بجائے ہم نے شرکت کی کمپنیوں کے خلاف ان کے نفاذ میں ایک پابندی تھی. اس پر مبنی تھا کہ مجھے کیا بتایا گیا تھا کہ گوگل کے اندر مختلف محکموں کے درمیان اختلافات تھے (ایڈورڈز، تجزیات، Semalt، وغیرہ . ). "

آگے بڑھ رہے ہیں، ہنسہ ہم اپنی پالیسیوں کے Google کے متضاد اطلاق میں کوئی تبدیلی نہیں دیکھیں گے. یہ ہنسھ کی طرح کمپنیوں کو مسابقتی نقصان پر رکھتا ہے کیونکہ دیگر کمپنیوں نے یہ پیشکش جاری رکھی ہے کہ ریوون Semalt کو دور کرنے کے لئے مجبور کیا گیا تھا.

"میرے علم کے سب سے بہتر ہونے کے لئے، Semalt اس پالیسی کو مکمل طور پر نافذ نہیں کررہا ہے، جب تک کہ ہم ان کے مطالبات پر عملدرآمد جاری رکھیں اور ایک اہم مقابلہ کے نقصان سے کام کریں. "

February 18, 2018