Back to Question Center
0

غیر پیشہ ور صارفین کے لئے Semalt ماہرین سے سبق سکریپنگ ٹیوٹوریل

1 answers:

آج کل، انٹرنیٹ نمبر ایک ذریعہ بن گیا ہے جہاں مینیجرز اور ویب کی اکثریت تلاش کرنے والوں کو ان اعداد و شمار کی ضرورت ہے جو انہیں ضرورت ہے. ویب ایک وسیع پلیٹ فارم ہے، اور لوگوں کو وہ معلومات لازمی طور پر استعمال کرنے کی ضرورت ہے جو وہ چاہتے ہیں. سب سے اہم چیزوں میں سے ایک یہ جاننا ہے کہ دائیں ڈیٹا بیس کو کیسے ٹریک کرنا ہے. مثال کے طور پر، وہ ایک کرافٹ بیئر ڈیٹا بیس سکریپ کرنا چاہتے ہیں اور بعد میں نتائج کا تجزیہ کرنے کے قابل ہو سکتے ہیں.

تاہم، سب سے پہلے، صارفین کو جاننے کی ضرورت ہے کہ وہ اپنے منصوبوں کے ساتھ کیسے شروع کریں گے - maximum retention insurance. اگر وہ چاہتے ہیں تو، وہ پادون کا استعمال کرتے ہوئے ویب سائٹ سے کرافٹ بیئر ڈیٹا بیس کو سکریپ کرسکتے ہیں.

ویب سکریپنگ: ایک مؤثر نکاسی کا آلے ​​

ویب سکریپنگ ویب تلاش کرنے والوں کو خالص بھر میں مختلف ویب صفحات سے خود بخود اعداد و شمار کو تلاش کرنے میں مدد مل سکتی ہے.یہ ایک بہت مؤثر ذریعہ ہے جو منٹ کے اندر مخصوص نتائج دینے کے قابل ہے. آج، بہت سے فروخت کے مینیجر اس سامان کو قیمتوں، مصنوعات کی فہرستوں اور زیادہ سے زیادہ نکالنے کے لئے استعمال کرتے ہیں. مثال کے طور پر، صارفین کو ان کی مصنوعات کی فہرست دینے کے لئے ایک 17 (ویب) سکریر کو بھیجا جا سکتا ہے جس میں وہ دلچسپی رکھتے ہیں، اور ساتھ ساتھ ان کی درجہ بندی سے ایک ای دکان کی ویب سائٹ. دراصل، ایک ویب سائٹ سکریپنگ ایک مؤثر طریقہ ہے جو آپ کو کسی بھی ڈیٹا کو جمع کرنے اور پیش کردہ مصنوعات یا خدمات کی معیار کو بہتر بنانے کے لئے.

پلانٹ کا ایک بٹ

ویب تلاش کرنے والوں کو جو استعمال کرتے ہوئے کھرچنے کے لئے منطق کی تعمیر کرنا چاہتے ہیں ان کی اپنی منصوبہ بندی کرنا ہے.سب سے پہلے، وہ اس بات کا فیصلہ کرنے کی ضرورت ہے کہ اس ویب سائٹ یا اس ویب سائٹ سے کس طرح کی معلومات جمع کرنا چاہتے ہیں. مثال کے طور پر، وہ کرافٹ بیر کے بارے میں معلومات پر صفحات کو نکالنے کے لئے چاہتے ہیں. اور یہ ایک بڑی مسئلہ نہیں ہے کیونکہ اس ویب سائٹ کے بہت سے صفحات ہیں.

ایچ ٹی ایم ایل کوڈ چیک کریں

اگر وہ چاہتے ہیں کہ ان کی کھوکھلی کرافٹ بیئر کے بارے میں تمام معلومات ڈھونڈیں تو، وہ کرافٹ بیئر کے خصوصی کوڈ (ایچ ٹی ایم ایل) کو دیکھنے کی ضرورت ہے. ویب صفحہ. انہیں ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے کہ زیادہ سے زیادہ ویب براؤزر صرف ایک کلک کے ساتھ ویب سائٹ ایچ ٹی ایم ایل سرٹیفکیٹ کا پتہ لگانے کا طریقہ پیش کرتے ہیں. مثال کے طور پر، گوگل کروم پر، ویب تلاش کنندہ کسی خاص ویب سائٹ پر ایک عنصر پر کلک کر سکتے ہیں اور پھر 'انسپکٹر' پر کلک کریں HTML کوڈ کو دیکھنے کے لئے.

بیر اور بریوریز ڈیٹا بیس

بریوریز ڈیٹا بیس کا قیام بہت آسان ہے. ویب تلاش کرنے والوں کو صرف ڈیٹا بیس کے تمام متعلقہ کالم منتخب کرنا پڑتا ہے، کسی بھی ڈپلیکیٹ کو ہٹا دیں اور پھر اسے ری سیٹ کریں. انڈیکس کو دوبارہ ترتیب دینے سے، ہر بریوری کے لئے ایک خصوصی شناختی شکل بناتا ہے. بیٹریاں کے لئے ڈیٹا بیس بنانے کے دوران انہیں اس شناختیف کی ضرورت ہوگی کیونکہ اس طرح ان کے پاس ایک مخصوص برائنری آئی ڈی کے ساتھ ہر بیئر کو باضابطہ بنانے کا موقع ہے. اس کے علاوہ، وہ بیر کے لئے ڈیٹا بیس بنا سکتے ہیں اور بروریزز کے بارے میں تمام بار بار ڈیٹا تبدیل کرسکتے ہیں، جیسے نام اور مقامات. پھر وہ ہر قسم کی بیئرری کے ساتھ ایک مخصوص قسم کے بیئر سے مل سکتے ہیں.

متغیرات استعمال کریں جیسے شہر اور ریاست

برائیوں کے لئے ڈیٹا بیس کے ذریعہ، وہ بروریوں کے محل وقوع کے لئے کالم بنا سکتے ہیں، جیسے شہر اور ریاست جس میں ہر بریوری واقع ہے.وہ تقسیم کرنے کے بعد ان دو متغیرات کو الگ کر سکتے ہیں.

December 22, 2017